plastykowa przegroda

21. Data: 2004-06-30 20:13:49

Temat: Re: plastykowa przegroda
Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
> -Crimson-

A mnie podobają się grube bale wbite pionowo w ziemię. Można ułożyć je w
różnych wysokościach, ale tak żeby wystawały z ziemi ale nie zasłaniały
zbytnio bylin na klombie. Teraz będę tworzyć nowe nasadzenia i nowe klomby i
takie mam zamiar właśnie zrobić obrzeża. Tylko pale muszą być okorowane i
zabezpieczone od gnicia. Gdy będą odpowiednio grube, tj. powiedzmy 30 cm
średnicy nie zużyją się tak szybko, a będą o wiele naturalniejsze niż
rolbordery sztampowo wycinane.
Oczywiście kamień będzie trwalszy, ale grządki i klomby w miarę użytkowania
i chciejstwa powiększamy i takie kamsztory trudno będzie ominąć. Ja jestem
zdecydowanie za balami wbitymi w glebę :-D

Serdecznie Miłka

22. Data: 2004-06-30 21:06:49

Od: "Crimson" <c...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> A mnie podobają się grube bale wbite pionowo w ziemię. ...

/ciach/

Rollborder o krórych pisał Marx (plastikowe obrzeża)
to przecież droga Miłko nie drewniane pale.
Również kibicuję drewnianym palom powbijanym w ziemię,
jeszcze lepiej jak są poumieszczane w przemyślany sposób.
Moim skromnym zdaniem ładnie skomponują się kora + drewniane pale.
Oponom stanowcze nie !

--
-Crimson-

23. Data: 2004-06-30 21:10:48

Od: Marx <s...@w...to.newsgroup> szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:

> Bezpieczne i ładne (gdy pomalowane) są opony.

masz u siebie, ze doradzasz innym?
sadzac z twoich postow masz dziwny gust, lubisz opony, plastik, kore
na pewno masz fajny ogrod
Marx

24. Data: 2004-06-30 21:26:25

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> sadzac z twoich postow masz dziwny gust, lubisz opony, plastik, kore
> na pewno masz fajny ogrod
> Marx
hehe
ogrod boletusika jest wirtualny
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

25. Data: 2004-06-30 21:30:56

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mnie podobają się grube bale wbite pionowo w ziemię.(...)

> Serdecznie Miłka

A mnie wkopane do połowy opony.

Pozdrawia kolorowo boletus

26. Data: 2004-06-30 21:32:56

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
>
> Rollborder o krórych pisał Marx (plastikowe obrzeża)
> to przecież droga Miłko nie drewniane pale.
> -Crimson-

A nie prawda, bo rollbordery to jedno a plastikowe obrzeża to drugie.
Rollbordery to tak jak ktoś już pisał (przepraszam że nie szukam ale boli
mnie głowa) połówki palików łączonych ze sobą drucikiem. A plastikowe
obrzeża to takie szkaradziejstwo co jest do niczego ;-)

Serdecznie Miłka

27. Data: 2004-06-30 21:36:01

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> A mnie wkopane do połowy opony.
>
> Pozdrawia kolorowo boletus

No nie przegadam Go ... ja swoje o Chłop swoje ;-)

Serdecznie Miłka

28. Data: 2004-06-30 21:36:06

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:001f01c45ee8$d5b09680$ef941b53@smal9k1kzfv9ki
Tadeusz Smal <s...@s...pl> napisał(a):

> hehe
> ogrod boletusika jest wirtualny
> :)

Hejka. Nieprawda. Uprawia w nim oprócz bardzo wielu roślin jednego
ziemniaka. :-)
Pozdrawiam prostująco Ja...cki

29. Data: 2004-06-30 21:36:09

Od: "Crimson" <c...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> A mnie wkopane do połowy opony.

LOL ;)))
Właśnie parsknąłem kawą na monitor ;))))

--
-Crimson-

30. Data: 2004-06-30 21:37:48

Od: "Crimson" <c...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mnie głowa) połówki palików łączonych ze sobą drucikiem. A plastikowe
> obrzeża to takie szkaradziejstwo co jest do niczego ;-)

Racja.
Masz recht ;)

--
-Crimson-