plastykowa przegroda

61. Data: 2004-07-01 17:52:53

Temat: Re: plastykowa przegroda
Od: Marx <s...@w...to.newsgroup> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> W wiadomości news:cc16t0$59s$1@news2.ipartners.pl Marx

> Hejka. Nie widzisz jaki ma zwiazek? A to ciekawe. :-) Przecież
> zarówno plastikowa przegroda jak i palma radomska, ogrodzenie z PET-ów,
> krasnale, rury PCW, czy opony maja wspólna cechę - użyte w ogrodzie są
> po prostu kiczowate. A krasnale i inne rzeźby ogrodowe nawet same w
> sobie. :-)

myslalem ze jak cos sie wkopie i tego nie widac to nie grozi kiczem
dla mnie kiczowate sa pomalowane na bialo pnie drzew owocowych czy
grzadki z truskawkami
nie mam nic przeciwko palmom
de gustibus...
Marx

62. Data: 2004-07-01 18:59:49

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

63. Data: 2004-07-01 19:43:07

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> po prostu kiczowate. A krasnale i inne rzeźby ogrodowe nawet same w
> sobie. :-)
> Pozdrawiam asocjacyjnie Ja...cki

Krasnale to może nie wszystkie;-)

Pozdrawia wyjątkowo boletus

64. Data: 2004-07-01 20:23:34

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marx" <s...@w...to.newsgroup> napisał w wiadomości

| myslalem ze jak cos sie wkopie i tego nie widac to nie grozi kiczem

Ba, te obrzydliwe obrzeża (przyznaję się - raz spróbowałam. Nigdy więcej!)
mają zwyczaj wyłazić z ziemi fragmentarycznie.

| dla mnie kiczowate sa pomalowane na bialo pnie drzew owocowych

Malowanie drzew ma uzasadnienie - zabieg chroni pnie przed uszkodzeniami
mrozowymi. Nie kicz, tylko sztuka ogrodnicza.

| czy
| grzadki z truskawkami

Biało pomalowane grządki z truskawkami? Możesz coś bliżej? Fassssscynująco
brzmi!

| nie mam nic przeciwko palmom
| de gustibus...

Osobiście nie znoszę palm...:-D

A propos obrzeży trawników. Powoływano się tutaj przy okazji pielęgnacji
trawnika na wzory angielskie. Jakoś na wszystkich filmach z cyklu "Świat
ogrodów" obrzeży nie widziałam, natomiast brzegi trawnika były ładnie
przycięte, a od rabaty taki brzeg oddzielało parę cm gołej ziemi. Oczywiście
jest to pracochłonne nawet przy użyciu specjalistycznych narzędzi.

Ja sobie radzę inaczej. Większość rabat na styku z chwastnikiem ma obrzeże z
kostek brukowych granitowych. Jeśli jest więcej niż jeden rząd tych kostek -
niestety takich mam tylko parę mb - to wkopane są kostki równo z
powierzchnią gruntu, można na nie wjechać kołem kosiarki i kosi się
świetnie. Jeśli jest jeden rząd, to kostki wkopane są tak, że wystają, wobec
czego parę razy w sezonie biorę szpadel i wycinam nadmiar tzw. darni tuż
przy kostkach. Dzięki czemu nie trzeba już używać podkaszarki do wykańczania
brzegów. Jest to pracochłonne i naprawdę polecam rozwiązanie z szerokim
płaskim obrzeżem kamiennym czy klinkierowym wkopanym równo z gruntem.

Pozdrawiam, Basia.

65. Data: 2004-07-01 20:58:29

Od: "Teresa" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uwazam ze nie trzeba zadnych ograniczników nie mam nigdzie i radze sobie
umiejetnie podkaszam kosiarka ,a dwa razy w calym sezonie mala lopatka
wyrównuje tam gdzie trawa poszla za daleko .Przy kamieniu trzeba czesciej
wejsc z nozycami bo trawa poklada sie zdzblami nasiennymi .

Pozdrawiam Teresa>

66. Data: 2004-07-01 21:01:43

Od: "Teresa" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może jeszcze do tego dodać pomalowane na biało cegły albo otoczaki ?
Tyż piknie

Pozdrawiam kiczowato Teresa

67. Data: 2004-07-02 05:00:23

Od: Marx <s...@w...to.newsgroup> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal wrote:

> :))))
> teoretycznie
> zalezy to tylko od ilosci komputerow
> :)))))

no jeszcze mail by sie przydal...
:)
Marx

68. Data: 2004-07-02 06:57:15

Od: "milka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Marx" <s...@w...to.newsgroup> napisal w wiadomosci

> no jeszcze mail by sie przydal...
> :)
> Marx

O tak, zartujcie sobie. Jak bede miec czas to znajde strone z ta
plastikowa palma i Wam udowodnie :-P

Milka

69. Data: 2004-07-02 08:13:36

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marx wrote:

> myslalem ze jak cos sie wkopie i tego nie widac to nie grozi kiczem
> dla mnie kiczowate sa pomalowane na bialo pnie drzew owocowych czy
> grzadki z truskawkami

DLaczego ktoś miałby malowac na biało grządki z truskawkami?

> nie mam nic przeciwko palmom

Palmy też mi nie przeszkadzają, nie rozmanżają się rozłogowo ;-)

z niepomalowanymi choć nie będzie to pewnie myśl złota:
truskawkami Najpiękniejszą muzyką przed snem

70. Data: 2004-07-02 10:43:50

Temat: Odp: plastykowa przegroda
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik milka <m...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cc31us$d50$...@n...news.tpi.pl...

> O tak, zartujcie sobie. Jak bede miec czas to znajde strone z ta
> plastikowa palma i Wam udowodnie :-P

Ładna palma była zdaje się na zdjęciach z wiosny Grzegorza Sapijaszko. :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

Wierzba szwajcarska?
Wysiane nasionka.