plastykowa przegroda

71. Data: 2004-07-02 17:31:15

Temat: Re: Odp: plastykowa przegroda
Od: Marx <s...@w...to.newsgroup> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> Użytkownik milka <m...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:cc31us$d50$...@n...news.tpi.pl...

> Ładna palma była zdaje się na zdjęciach z wiosny Grzegorza Sapijaszko. :-)))
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

czy z takich palm moge zrobic przegrode?
Marx

72. Data: 2004-07-02 17:32:06

Temat: Re: plastykowa przegroda
Od: Marx <s...@w...to.newsgroup> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

> DLaczego ktoś miałby malowac na biało grządki z truskawkami?

nie wiem, ale to tez wygladaloby kiczowato
oczywiscie wg mnie
Marx

73. Data: 2004-07-02 17:36:35

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Ładna palma była zdaje się na zdjęciach z wiosny Grzegorza Sapijaszko.
:-)))
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Właśnie też mi się wydawało że to u niego widziałam tego CUDAKA, ale
otwierają mi się ciągle zdjęcia z lata ... :-(

Serdecznie Miłka

74. Data: 2004-07-02 18:04:05

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> czy z takich palm moge zrobic przegrode?
:)
ze wszystkiego mozna zrobic przegrode
::)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

75. Data: 2004-07-02 20:44:20

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> writes:

> Ładna palma była zdaje się na zdjęciach z wiosny Grzegorza
> Sapijaszko. :-)))

Z radomskiej palmy nie ma śmiacia. :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien rentgenolog z bułgarskiego Ruse
Miał niesłychanie artystyczną duszę

76. Data: 2004-07-02 20:48:32

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"miłka" <m...@t...pl> writes:

> Właśnie też mi się wydawało że to u niego widziałam tego CUDAKA,
> ale otwierają mi się ciągle zdjęcia z lata ... :-(

Lato jest, to jak może być inaczej? :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek, odstraszający dzisiaj brzydką pogodę krótkimi spodenkami

PS. http://www.sapijaszko.net/ogrod/wiosna/80.html
--
Żyła raz wokalistka w Piasecznie,
Co lubiła się dupczyć statecznie.

77. Data: 2004-07-02 21:57:12

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2fz8a87a7.fsf@sapijaszko.net...
> "miłka" <m...@t...pl> writes:

> Pozdrawiam,
> Grzesiek, odstraszający dzisiaj brzydką pogodę krótkimi spodenkami
>
> PS. http://www.sapijaszko.net/ogrod/wiosna/80.html

O! Widzicie ... i samo się znalazło :-D

Serdecznie Miłka

78. Data: 2004-07-05 08:32:50

Od: "babba yagga" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> P.S. Widzialem juz plastikowe rolborderki. :-)

A ja widziałam palisadkę z wbitych otworem w glebę buletelek plastikowych po
musztardzie i keczapie, odpowiednio żółtych i czerwonych. To dopiero jest
przeżycie!

B.Y.

79. Data: 2004-07-05 09:03:31

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ccb3p5$pb8$1@atlantis.news.tpi.pl babba yagga
<s...@d...pl> napisał(a):

> A ja widziałam palisadkę z wbitych otworem w glebę buletelek
> plastikowych po musztardzie i keczapie, odpowiednio żółtych i
> czerwonych. To dopiero jest przeżycie!

Hejka. O, ooo! Fantazja tfórcza nie zna granic (chodzi o granice
sztuki ogrodowej). Na naszych ogródkach jedna działka na całej długości
ogrodzenia (wokół) ma ponakładane co 20 cm. puszki po piwie. Wizualnie
i dźwiękowo (brzękowo) rzuca na kolana. :-)
Pozdrawiam ozdobnie Ja...cki

80. Data: 2004-07-05 09:40:08

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ogrodzenia (wokół) ma ponakładane co 20 cm. puszki po piwie. Wizualnie
> i dźwiękowo (brzękowo) rzuca na kolana. :-)

No to wyobraźcie sobie że mój sąsiad z naprzeciwka na przęsłach
ogrodzenia porobił sobie kule wieńczące rurki. Wszystko było by OK, gdyby
nie to że z "papki" ociepleniowej i teraz od słońca to zżółkło nabierając
wykwintnego miodowo/sraczkowatego koloru :-D

Serdecznie Miłka

Wierzba szwajcarska?
Wysiane nasionka.
Kiedy wierzba zaczyna "płakać"?