platki owsiane

1. Data: 2003-10-06 09:39:45

Temat: platki owsiane
Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem dlaczego ale nie chcą mi sie dziś otworzyć google.
a mam takie jedno pytanko. jak sie robi płatki owsiane na mleku. a i z czym
najlepiej je podawać by 2latek chętnie je jadł.

dzięki serdeczne

--
Aneta

1. Data: 2003-10-06 10:02:57

Temat: Re: platki owsiane
Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aneta napisał:

> nie wiem dlaczego ale nie chcą mi sie dziś otworzyć google.
> a mam takie jedno pytanko. jak sie robi płatki owsiane na mleku. a i z czym
> najlepiej je podawać by 2latek chętnie je jadł.

Do gotującego sie mleka wrzucasz płatki (tyle ile uznasz - może być na
gęsto lub nie) i gotujesz aż zmiękną (zupa zrobi się lekko kisielowata).
Słodzis i podajesz. Moje dzieci zdecydowanie wolą jednak kaszkę manną na
gęsto z syropem (jedna je z malinowym, a starsza z klonowym).
Eulalka

1. Data: 2003-10-06 10:19:59

Od: "Ewa P." <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@k...pl> napisał w wiadomości
> gęsto lub nie) i gotujesz aż zmiękną (zupa zrobi się lekko kisielowata).
> Słodzis i podajesz. Moje dzieci zdecydowanie wolą jednak kaszkę manną na
> gęsto z syropem (jedna je z malinowym, a starsza z klonowym).

A gdzie kupujesz ten syrop klonowy? Bo moje dziecię ostatnio zainteresowało
się jak on smakuje.

Ewa

1. Data: 2003-10-06 10:23:47

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> >

> Do gotującego sie mleka wrzucasz płatki (tyle ile uznasz - może być na
> gęsto lub nie) i gotujesz aż zmiękną (zupa zrobi się lekko kisielowata).

Jesli dziecko nie jadlo jeszcze owsianki to po slodzic, lepiej najpierw
podac bez slodzenia.
Dodawanie cukru do posilkow i napojow to przeciez tylko kwiestia
przyzwyczajenia.

pozdrawiam
Basia, ktorej dzieci nie slodza dan mlecznych ale tak w ogole to slodkosci
lubia;-)

1. Data: 2003-10-06 11:29:38

Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Słodzis i podajesz. Moje dzieci zdecydowanie wolą jednak kaszkę manną na
> gęsto z syropem (jedna je z malinowym, a starsza z klonowym).

mojemu brzdącowi własnie sie już przejadły i dlatego pytam o płatki. nie
wiem jakie jeszcze można wymyslec zupy mleczne.
aneta

1. Data: 2003-10-06 11:31:22

Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Basia, ktorej dzieci nie slodza dan mlecznych ale tak w ogole to slodkosci
> lubia;-)

a widzisz mateusz za żadne skarby nie zje manny bez cukru albo bez syropu za
to nie przepada za batonikami i innymi słodyczami
aneta

1. Data: 2003-10-06 12:10:07

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a widzisz mateusz za żadne skarby nie zje manny bez cukru albo bez syropu
za
> to nie przepada za batonikami i innymi słodyczami

Kazde dziecko jest inne, z kolei moje pija glownie herbaty owocowe bez grama
cukru, ale za batonika zrobily sporo (np. porzadki w pokoju;-))

A co do platkow, to nawet nie czekam az sie mleko zagotuje, tylko do
podgrzewajacego sie mleka wsypuje platki (najlepiej gorskie) i gotuje tak
na oko, az widze ze sie lekko rozkleily.

pozdrawiam serdecznie
Basia

1. Data: 2003-10-06 12:11:37

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie
> wiem jakie jeszcze można wymyslec zupy mleczne.

a ryz na mleku? Moja Babcia nawet kasze jeczmienna gotowala na mleku, ale to
juz danie o specyficznym smaku, moze smakowac ale nie musi.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2003-10-06 13:07:47

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa P. napisał:

> A gdzie kupujesz ten syrop klonowy? Bo moje dziecię ostatnio zainteresowało
> się jak on smakuje.

Akurat tak się sklada, że pracuję w firmie, która m.in. importuje z
Kanady syrop klonowy marki Smokey Kettle, kupiłam mały na spróbowanie.
Co do smaku - sam w sobie jest cholernie słodki - ulepek taki, ale na
naleśnikach, racuchach, a nawet plackach ziemniaczanych jest po prostu
boski!
Zobacz sobie na :
www.kuger.pl

Eulalka
ps. Mamy też cukier klonowy, ale jeszcze nie nurkowałam w magazynie by
go zobaczyć - wiem tylko że jest w kształtach ludzików, listków itp. Ale
zajrzę i powiem ;-)

1. Data: 2003-10-09 12:23:30

Od: d...@b...com.pl (Daniel Walas) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 06 Oct 2003 12:02:57 +0200, Eulalka <e...@k...pl>
wrote:

> [...]
>Słodzis i podajesz. Moje dzieci zdecydowanie wolą jednak kaszkę manną na
>gęsto z syropem (jedna je z malinowym, a starsza z klonowym).

proponuje poeksperymantowac z drobnymi wsadami z owocow i dzemow.
Mozna posypac tartymi orzechami, odrobina kakao lub czekolady. Mozna
zrobic talerz wielosmakowy, tak zeby samemu mozna sobie komponowac
smaki. no i ladnie to wyglada. aha. fajnie tez sie komponuje cynamon.

pozdrawiam
Daniel

ciasto na pizze??
ile kardamonu do kawy?
Fw: Proba wyslania wiadomosci na liste "pl-rec-kuchnia" przez osobe niezapisana
jaka lodówka do zabudowy?
Zalewajka