platki owsiane

1. Data: 2003-05-14 04:48:28

Temat: platki owsiane
Od: "Louve" <l...@l...iap.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czty macie jakas sprawdzona firme ktora produkuje prawdziwe gorskie platki
owsiane? ja do tej pory kupowalam te firmy "Kupiec" byly super, ale nagle
w tych samych opakowaniach zaczeli sprzedawac jakis mial a nie to co bylo
przedtem :/

zlecialo ze mnie 1.7kg w 3 tygodnie. duzo? malo? zostalo jeszcze 7 :(
pozdrawiam
Louve

Gosia Jereczek
www.luv.prv.pl
GaduGadu 3298275

2. Data: 2003-05-14 06:49:55

Temat: Re: platki owsiane
Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nagle
> w tych samych opakowaniach zaczeli sprzedawac jakis mial a nie to co bylo

Ja od zawsze ;-) kupuje platki owsiane gorskie extra - Młyny w Stoisławiu.
Papierowa torebka biało niebieska - wlasnie przeczytalam, ze do szybkiego
przyrzadzania - ale nie sa blyskawiczne.
No i wlasnie mam watpliwosci. Czy aby na pewno nie naleza do grupy
blyskawicznych? Ktos wie?

> zlecialo ze mnie 1.7kg w 3 tygodnie. duzo? malo? zostalo jeszcze 7 :(

Bez rewelacji, ale zle nie jest, oby przynajmniej tak dalej !

Pozdr
Kafka

3. Data: 2003-05-14 08:12:26

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i wlasnie mam watpliwosci. Czy aby na pewno nie naleza do grupy
> blyskawicznych? Ktos wie?

mnie tez to interesowalo czym sie roznia blyskawiczne od normalnych?

musta

4. Data: 2003-05-14 09:14:41

Od: "Louve" <l...@l...iap.pl> szukaj wiadomości tego autora

przez jakis czas Kupic robil super platki owsiane - wlasnie takie zwykle,
twarde, az szczeka bolala przy jedzeniu ;) a teraz robia takiej samej
wielkosc, jest na nich napisane gorskie, ale rozplywaja sie same w ustach.
cos jest nie tak :(

5. Data: 2003-05-14 09:18:24

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> twarde, az szczeka bolala przy jedzeniu ;) a teraz robia takiej samej
> wielkosc, jest na nich napisane gorskie, ale rozplywaja sie same w ustach.

Mnie się nawet nie rozpłynęły, tylko rozlazły po pudełku, do którego zwykle je
przesypywałam :(
Mam teraz uraz do tych górskich :(

kohol
Ps. Dodam, że pudełko jest szczelne i niemożliwością jest, by jakiekolwiek
paskudztwo mogło samo doń wleźć!

6. Data: 2003-05-14 12:08:17

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mnie tez to interesowalo czym sie roznia blyskawiczne od normalnych?

Z tego co kojarze, to sposobem przetworzenia - ale nie potrafie podac
zadnych konkretnych informacji - na moje oko, to jest tak, ze blyskawiczne
zaliczaja sie do tej wysoko przetworzonej zywnosci (lepsze, bardziej
oczyszczone), a te zwykle nie. Stad MM nie uznaje blyskawicznych.

Pozdr
Kafka

7. Data: 2003-05-14 12:52:16

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zaliczaja sie do tej wysoko przetworzonej zywnosci (lepsze, bardziej
> oczyszczone), a te zwykle nie. Stad MM nie uznaje blyskawicznych.

ale na czym polega konkretnie roznica?
jedne sa pocietym w plasterki ziarnem a drugie jakies dodatkowo podsmazone
czy obgotowane?

8. Data: 2003-05-14 13:09:03

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale na czym polega konkretnie roznica?
> jedne sa pocietym w plasterki ziarnem a drugie jakies dodatkowo podsmazone
> czy obgotowane?

kurcze, naprawde nie wiem - na moich platkach pisze: "obłuszczone ziarno
owsa poddane jest obróbce hydrotermicznej w wyniku czego płatki zamiast
gotowania wymagają tylko zalania wrzątkiem wody, mleka lub bulionu. Dzieki
specjalnej technologii produkcji odznaczają się wysoką przyswajalnoscia
(...)"

i wlasnie w zwiazku z ta obrobka hydrotermiczna oraz specjalna technologia
produkcji mam watpliwosci czy sa one MM.

Pozdr
Kafka

P.S. Ale moze ktos wie jak ta jest z platkami?

9. Data: 2003-05-14 14:17:23

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> owsa poddane jest obróbce hydrotermicznej

To hyba uczona nazwa na gotowanie ;-)

"poddałem dzis rano dwa jajka obrobce hydrotermicznej na twardo" ;-)

musta

10. Data: 2003-05-14 15:09:13

Od: "Louve" <l...@l...iap.pl> szukaj wiadomości tego autora

te blyskawiczne sa okropne, robi sie z nich obrzydliwa papka i smakuja jakos
inaczej. nic tylko plakac ;)
louve

Margaryna&maslo
mąka