platki owsiane

11. Data: 2003-05-14 18:27:50

Temat: Re: platki owsiane
Od: Sacagawea <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Musta napisał(a):

> mnie tez to interesowalo czym sie roznia blyskawiczne od normalnych?

Gdzieś czytałam, że płatki zwykłe to się robi z całych ziaren danego
zboża, a płatki błyskawiczne z tegoż zboża zmielonego wcześniej na
kaszę. Czyli błyskawiczne są podwójnie rozdrobnione.
A ja owsiane kupuję Lubelli - jedyne jakie można dostać.

--
Asiek
Pisząc do mnie usuń 'kasujto' z adresu

12. Data: 2003-05-15 06:21:56

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To hyba uczona nazwa na gotowanie ;-)

Pewnie masz racje, choc w produkcji masowej IMO nigdy nie wiadomo, co autor
mial na mysli ;)
No ale jesli by to tak po prostu zinterpretowac, to moje platki gorskie sa
OK - sa duze (nie rozdrobnione), nie robi sie z nich papka i smakuja dobrze
;) Mimo ze poddane obrobce hydrotermicznej ;))

Pozdr
Kafka

Margaryna&maslo
mąka