Re: plonk - domena słabych

From: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: plonk - domena słabych
Date: Fri, 15 Feb 2002 15:00:45 +0100

Użytkownik "Willie The Pimp" napisal:

> Istota plonku została wymyślona dla ludzi o słabym nerwie,
> słabych psychicznie w ogóle i mniej inteligentnych.

Mniej inteligentnych? Ciekawe wnioski...

> No bo po co jest plonk?
> Po to, by stchórzyć. Nie mogę dyskutować z tym a tym - bach,
> plonka mu i po temacie. Czy to rozwiązje sprawę? Nie.

Jak dlugo jestes na grupach dyskusyjnych? Bo ja cos kolo 3 lat. Przez ten
czas zrozumialem, ze na niektorych rady nie ma (plonkuje z premedytacja od
roku). Moge dyskutowac z kims, kto sie ze mna nie zgadza, kto potrafi
znalezc przeciwko mnie jakies trafne argumenty. Potrafie nawet dyskutowac
z kims kto o pewnych sprawach nie ma zielonego pojecia ale chce sie
nauczyc (sam kiedys zaczynalem a nadal na wielu sprawach sie nie znam).
Jednak za nic w swiecie nie potrafie rozmawiac z osoba, ktora nie ma
najmniejszej ochoty podyskutowac, tylko - albo sie ponabijac z wszystkiego
i wszystkich, albo tez "wie wszystko".
Nie mam czasu i ochoty na czytanie wszystkiego, bo nie wszystko warto. To
nie tchorzostwo tylko zdrowy rozsadek...

o...@f...sos.com.pl /^^\ _ __ __
http://republika.pl/szedhar/ / ___ \/ \ /__) / \
ICQ UIN: 50765541 \___/ / \__ \__/