Re: po co recepta?

From: "medella" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: po co recepta?
Date: Thu, 13 Jul 2000 05:31:20 GMT

> Chcialem strasznie narozrabiac ale w pewnej malej aptece pani aptekarka na
> moja prosbe o sprzedaz uprzedzila tylko: ale bez recepty to bedzie
> kosztowalo 19 zlotych. Powiedzialem: nie szkodzi, Mam juz masc na nastepne
> poltora roku. Dziala bez zarzutu!

Ktoś dokonał przestępstwa będącego podstawą do cofnięcia koncesji na
prowadzenie apteki.
Chcąc zrobić dobrze tej pani aptekarce podziękuj jej pisemnie za tą pomoc
w uzyskaniu leku wysyłając jednocześnie zawiadomienie do nadzoru
farmaceutycznego
i prokuratury.
Poczekaj na efekt i o ile apteka będzie nadal funkcjonowć lub ta pani nadal
pracować
poproś o ten lub inny lek receptowy bez recepty możesz też poinformować że
ty jesteś
Tą osobą która dokonała zakupu tego elokomu.
Jeśli apteka będzie zamknięta lu ona nie będzie pracować idż do niej do
domu.

Może też usłyszysz nie szkodzi.

Cześć