po jakim czasie myc podłoge po fugowaniu?

1. Data: 2017-06-07 13:54:30

Temat: po jakim czasie myc podłoge po fugowaniu?
Od: marta <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

po jakim czasie myc podłoge po fugowaniu?

bo jest rozsmarowana po płytkach, fuge kładli wczoraj

2. Data: 2017-06-08 09:10:59

Temat: Re: po jakim czasie myc podłoge po fugowaniu?
Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.06.2017 o 13:54, marta pisze:
> po jakim czasie myc podłoge po fugowaniu?
>
> bo jest rozsmarowana po płytkach, fuge kładli wczoraj

A fachowcy nie umyli po sobie?
Plytki trzeba wyczyscic zaraz po polozeniu fugi bo potem bedzie trudno.
A jak to jakis gres chropowaty to moze byc nawet nieodwracalne. Czas
trudno okreslic bo zalezy od wielu czynnikow. Ale sa to godziny a nie dni.

3. Data: 2017-06-09 08:50:52

Od: p0li <p...@o...to> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 8 Jun 2017 09:10:59 +0200, tomekp napisał(a):

> Ale sa to godziny a nie dni.

zaryzykowałbym stwierdzenie ze nawet krócej

osobiście kładąc pierwsze fugi u siebie w kuchni zostawiłem je na 1,5h

potem obskrobanie tego co zostało na płytkach zajęło mi 2 dni O.o

--
http://42.pl/u/y68
Pójdźże kiń tę chmurność w głąb flaszy.

ile kleju pod plyte gresowa
Czy to jest dotarty tynk ?
Sposoby na obniżenie temperatury w mieszkaniu/domu
Materac - taki będzie dobry?
Gdzie kupić taki mebel?