po komisji - nareszcie

1. Data: 2003-07-02 16:12:14

Temat: po komisji - nareszcie
Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

...jestem po komisji na dyplomowanego, podobno dokumentacja jest ok, czyli
"awansowałam" - bardzo się cieszę, nareszcie...

pozdrawiam, Agata

2. Data: 2003-07-02 18:43:55

Temat: Re: po komisji - nareszcie
Od: beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agata napisał:

> ...jestem po komisji na dyplomowanego, podobno dokumentacja jest ok, czyli
> "awansowałam" - bardzo się cieszę, nareszcie...
>
> pozdrawiam, Agata

no to GRATULACJE

( za rok mianowanie)

--
Pozdrawiam Beazuku Zielona Góra
B...@p...onet.pl

"Aby do czegoś dojść trzeba wyruszyć w drogę"

3. Data: 2003-07-02 18:57:17

Od: "Roman Stachowiak" <a...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam Beazuku Zielona Góra

Witam krajana. Dawno nie widziałem na tej grupie kogoś z okolic ;)

Pozdrawiam
RomanS Nowe Miasteczko

4. Data: 2003-07-02 19:41:45

Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "beazuku" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> no to GRATULACJE
>

> ( za rok mianowanie)
>
> --
> Pozdrawiam Beazuku Zielona Góra

...dzięki! ..dopiero teraz do mnie powoli dociera, jak to jest miło! :-)
...no i muszę zastanowić się, co zrobić z całą tą energią, którą
zmobilizowałam, czy najpierw nauczyć się robienia stronek internetowych, czy
windsurfingu? :-)
...życzę powodzenia i pozdrawiam!

Agata

5. Data: 2003-07-04 10:53:14

Od: sylwia <m...@b...zabrze.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agata napisał:
> ...jestem po komisji na dyplomowanego, podobno dokumentacja jest ok, czyli
> "awansowałam" - bardzo się cieszę, nareszcie...
>
> pozdrawiam, Agata

Gratulacje . Sylwia

6. Data: 2003-07-08 11:12:28

Od: "julita" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman Stachowiak" <a...@n...org> napisał w
wiadomości news:bdv9vk$9k8$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Witam krajana. Dawno nie widziałem na tej grupie kogoś z okolic ;)

Witam serdecznie z Nowej Soli, to jeszcze bliżej. Często tu zaglądam, lecz
się nie ujawniam
Muszę przyznać, że sporo już skorzystałam z informacji na grupie. Dzięki że
jesteście. Pozdrowienia ze słonecznej dziś Nowej Soli Julita

kuratorium
Czy nie jest za późno?
Szkoła Wyższa Rzemiosł Artystycznych i Zarządzania we Wrocławiu
kurs pedagogiczny
pytanie na mianowanego