po otwarciu konserwy

1. Data: 2003-02-24 17:15:29

Temat: po otwarciu konserwy
Od: Nikodem Kuźnik <n...@W...albatros.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Nachodza mnie rozne pytania... w koncu odwazylem sie zadac je Wam, z
nadzieja, ze ktos mnie znowu uprzejmie pouczy ;-)

Slyszalem, ze po otwarciu konserwy powinno sie przeniesc jej zawartosc
(jesli jej czesc mialaby byc dluzej przechowywana) do innego naczynia.
Czy ktos moze mi powiedziec dlaczego? Czy chodzi o metale, ktore niby
moglyby byc 'wymyte' z puszki? Bylo by to dla mnie troche dziwne, bo
najczesciej puszka pokryte jest ow wewnatrza warstwa tworzywa,a poza tym co
ma do tego otwarcie...
Bede bardzo wdzieczny za Wasze odpowiedzi.

Pozdrawiam,

Nik

1. Data: 2003-02-24 18:08:33

Temat: Re: po otwarciu konserwy
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Otwarcie ma tyle do tego, ze dostarczasz tlenu, a metale bardzo
chetnie sie utleniaja.

Nie jestem chemikiem, ale poniewaz kiedys ciezko zatrulam sie
pasztecikiem, a potem ananasami przechowywanymi w otwartej puszce,
dobrze radze - przenies do plastiku!!!! (albo innego pojemnika)

pozdrawiam

cherokee

jedzenie chleba razowego
Outcook pomocy!!!