po rzuceniu palenia

1. Data: 2002-09-16 20:04:06

Temat: po rzuceniu palenia
Od: "Enid" <m...@r...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
dlaczego ludzie przybierają na wadze po rzuceniu palenia? Czy jest to
regułą?

Enid
m...@r...krakow.pl || gg 1339324
Don't trust him when his eyes are closed, he looks at you...

2. Data: 2002-09-16 20:28:25

Temat: Re: po rzuceniu palenia
Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Enid" <m...@r...krakow.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> dlaczego ludzie przybierają na wadze po rzuceniu palenia? Czy jest to
> regułą?

Witam,
Ja oraz kilku moich znajomych przytylo po rzuceniu palenia dlatego, ze
wiecej jadlo. Wydaje mi sie, ze wiekszosc ludzi zajmuje rece jedzeniam -
przynajmniej na poczatku rzucania palanie. Ja tego wogole nie kontrolowalam
i przytylam 10 kg, na szczescie po roku zrzucilam wiekszosc nadwyzki
wagowej.
Wcale nie zaluje, ze mam teraz kilka kg wiecej....wazne ze rozstalam sie z
tym nalogiem :))

Valentine
Poznan, Debiec

3. Data: 2002-09-17 06:10:44

Od: "KM" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
> dlaczego ludzie przybierają na wadze po rzuceniu palenia? Czy jest to
> regułą?

Osoby palace papierosy maja mniejszy apetyt. Po rzuceniu palenia apetyt
rosnie.
Trzeba troche dbac o swoja diete, np. zamiast cukierkow mietowych (w miejsce
papierosa) jesc marchewke a nie bedzie problemu.
Poza tym naukowcy trwierdza, ze trzeba by bylo przytyc 15 kg po rzuceniu
palenia aby zniwelowac pozytywne skutki wynikajace z zerwania z tym
nalogiem.

Chris

Czy to antybiotyk?
bardzo wazne