po spotkaniu

91. Data: 2003-05-20 21:33:58

Temat: Re: Odp: po spotkaniu
Od: "Kronopio" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości
news:badtcb$kho$1@nemesis.news.tpi.pl...

> > > Klony palmowe...
A końcówki też im przysychały?

Też , ale gałęzie długo pozostały giętkie.
Miałam nadzieję na to, że jednak odbiją gdzieś z uśpionych pąków ale tak się
nie stało:-(
Waham się teraz czy sadzić następne , a tak ładnie mi do iglaków pasowały
kolorystycznie i pokrojowo.
No nic ,będę myśleć co w zastępstwie posadzić.

Kronopio
http://cronopio.geocad.katowice.pl

92. Data: 2003-05-20 21:40:11

Temat: Re: po spotkaniu
Od: c...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

>  Ależ Jerzy Twoja obecność spowodowała że była pogoda, ja w imieniu własnym
> i gości Ci dziękuję :-)

Proszę mnie z jakimś Jerzym mnie nie mieszać. Kto to jest Jerzy?
A podziękowania przyjęte.
Jerry

93. Data: 2003-05-20 21:41:48

Od: "Jerzy Nowak" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> napisał(a):

> Ale, ale: serdeczne dzięki za fantastyczne przyjęcie -- przede
> wszystkim Gospodarzom -- Grażynie i Bogusławowi, a również wszystkim
> bliższym i dalszym znajomym...

Lepiej późno niż wcale, dołączam się do podziękowań.
Pozdrawiam, Jerzy

94. Data: 2003-05-20 21:45:22

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Proszę mnie z jakimś Jerzym mnie nie mieszać. Kto to jest Jerzy?
> A podziękowania przyjęte.
> Jerry
>
> Jerry zapraszam na grzybki.Uświetnisz swą obecnością pierwsze
grupowe grzybobranie:)

Pozdrawia boletus

95. Data: 2003-05-20 22:04:23

Od: "Jerzy Nowak" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

c...@o...pl napisał(a):

> [...]

To dobrze, że już wcześniej podziękowałem, ale czynię to raz jeszcze.
Było wspaniale.
Żona do dziś się jeszcze do mnie nie odzywa.
;-)

> Proszę mnie z jakimś Jerzym mnie nie mieszać. Kto to jest Jerzy?
> A podziękowania przyjęte.

Bogusław cały czas mnie podejrzewa o czarnowidztwo mimo iż dobrze
&#8221;kraczę&#8221;.
;-)))
Jeszcze się o tym przekona jeśli posłucha moich rad.
pozdr. Jerzy

96. Data: 2003-05-20 22:10:20

Temat: Odp: po spotkaniu
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Nowak <j...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bae8p7$8v$...@i...gazeta.pl...
> Było wspaniale.
> Żona do dziś się jeszcze do mnie nie odzywa.
> ;-)
Pantoflarz! :-((
Żonę trzeba trzymać krótko! Rok, góra dwa! :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

97. Data: 2003-05-21 06:34:37

Od: Anula <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 May 2003 16:39:07 +0200, r...@o...pl
(Bogusław Radzimierski) wrote:

> zawsze możesz wpaśc i sprawdzić czy mówię prawdę :-)

Dziękuję, wdzięcznie sobie zapamiętam :-)))

> Geisha rośnie nad dużym, ale przegapiłaś z prozaicznej przyczyny, miała
>jeszcze mało liści :-)

Smutno mi...

Pozdrawiam,
Anka :-)

98. Data: 2003-05-21 14:46:42

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Melduje, ze dotarlem do domu (amerykanskiego). Chce serdecznie
podziekowac Gospodarzom za goscinnosc i za zorganizowanie
wspanialej imprezy.

Zrozumialem nareszcie dlaczego Boguslaw nalegal na uczestnikow,
zeby przed przyjazdem wstepowali do ogrodow botanicznych. Ja
zrobilem to potem i widze, ze wprawdzie ogolna liczba gatunkow
w ogrodach botanicznych jest wieksza niz na Wzniesieniach Lodzkich,
ale takiej kolekcji trojlistow czy storczykow (a moze i iglakow?) nie ma
zapewne w zadnym.

Przy okazji - opadly mnie watpliwisci, czy pnacza, te rosnace niedaleko
domu, to naprawde milin, jak sadzilem, czy tez moze cos innego z
podobnymi listkami?

Ciekaw tez jestem czy cos wyjdzie z wysianych hibiskusow (jesli nasiona
nie zaginely w rozgardiaszu), bo ciagle mnie meczy pytanie, czy u mnie
one rosna tak dobrze, bo jednak bardziej lubia ten klimat, czy tez jest to
inna odmiana.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

99. Data: 2003-05-21 14:52:10

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Michal Misiurewicz

> Melduje, ze dotarlem do domu (amerykanskiego). Chce serdecznie
> podziekowac Gospodarzom za goscinnosc i za zorganizowanie
> wspanialej imprezy.

My również dziękujemy za przybycie z tak daleka :-)

> Przy okazji - opadly mnie watpliwisci, czy pnacza, te rosnace niedaleko
> domu, to naprawde milin, jak sadzilem, czy tez moze cos innego z
> podobnymi listkami?

Trafnie odgadłeś to milin :-)

> Ciekaw tez jestem czy cos wyjdzie z wysianych hibiskusow (jesli nasiona
> nie zaginely w rozgardiaszu),

Nie zagineły, część została wysiana teraz, resztę wysieję jesienią.

>bo ciagle mnie meczy pytanie, czy u mnie
> one rosna tak dobrze, bo jednak bardziej lubia ten klimat, czy tez jest to
> inna odmiana.

Może niedługo się dowiemy :-)

> Pozdrowienia,
> Michal

Pozdrawiam, Bogusław Radzimierski

100. Data: 2003-05-21 17:35:33

Od: "Too Old" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kochany misio"
Janusz Czapski<j...@t...pl>
napisał(a) w
swojej wiadomości
<news:bae966$ehp$1@atlantis.news.tpi.pl> ,a ja na to :

> Pantoflarz! :-((
> Żonę trzeba trzymać krótko! Rok, góra dwa! :-)

Uważaj bo Ci ktoś odpisze :
Męża trzeba trzymać twardo ! 5 ; 10 minut góra ;-(

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
serwis muszlowcowy http://www.muszlowce.akw.pl/

Winogrono - problem