po spotkaniu u Marii

1. Data: 2004-09-04 17:06:01

Temat: po spotkaniu u Marii
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wróciliśmy pełni dobry wrażeń - zarówno ja jak i mój mąż:)
Wkrótce postaram się utworzyć galerię ze wszystkimi zdjęciami - jak zrobię
podam link:)
Dziękujemy gospodarzom i grupowiczom za miłe chwile:)
Pozdrav.Rene i Art.

2. Data: 2004-09-04 19:18:26

Temat: Re: po spotkaniu u Marii
Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Wróciliśmy pełni dobry wrażeń
> Pozdrav.Rene i Art.
ja także bardzo, bardzo pieknie dziekuję Marii
i pozostałym grupowiczom za serdeczne przyjęcie.
Było po prostu super tyle pieknych darów dostałam,
ale łezka też mi się kręci bo zapomniałam kilku sadzonek zabrać (a tak mi
zależało).
grazka

3. Data: 2004-09-04 20:20:34

Temat: Odp: po spotkaniu u Marii
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rene <r...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:chcsko$avo$...@a...news.tpi.pl...

Ja również dziękuję Marii i Andrzejowi za zorganizowanie spotkania i urocze
przyjęcie.
Maria ma piękne roślinki a grupowicze dopisali i byli przemili.
Kto nie był niech żałuje.
Pozdrawiam ;-)
Janusz
PS
Nawet Bogusław się odnalazł :-)
J.

4. Data: 2004-09-04 20:23:55

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@o...pl>
> ja także bardzo, bardzo pieknie dziekuję Marii

I Andrzejowi oczywiście :-)

> [...]
> Było po prostu super tyle pieknych darów dostałam,
> ale łezka też mi się kręci bo zapomniałam kilku sadzonek zabrać (a

Do tej pory myślałem, że to Bogusław i Grażyna sięgnęli ideału, dzisiaj
oddaje głęboki pokłon również i Marii. Kto był na spotkaniu [lub w POB]
i widział co można zrobić na piaszczystym ugorze, który nawet Bogusława
zmuszał do pozycji klęczącej będzie wiedział o czym piszę.
O tych roślinkach siedzących w doniczkach (i nie tylko) nawet nie
wspomnę, bo nazw ich nie jestem w stanie wymówić a cóż dopiero
spamiętać.
Pasja.
Po prostu.
:-O
Dziękuję.
--
Pozdrawiam, Jerzy

---
List wolny od wirusów.

5. Data: 2004-09-04 20:54:04

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...pl wrote:

> ja także bardzo, bardzo pieknie dziekuję Marii
> i pozostałym grupowiczom za serdeczne przyjęcie.

Dołączam się do podziękowań dla gospodarzy i gości za przemiłą atmosferę
spotkania.
Dziękuję również wszystkim ofiarodawcom za rośliny. Wciąż pozostaję pod
wrażeniem ogrodu Marii, a zwłaszcza
mnogości gatunków, które u siebie zgromadziła. Z podziwem przyglądałam
się jak Maria rujnuje swoje śliczne rabatki, by podzielić się roślinkami
z goścmi. A z przerażeniem w oczach patrzyłam jak nurkuje w oczku wodnym
i wspina się na skalniak po kolejne rośliny do ofiarowania. :)

Dziękuję i pozdrawiam
Bea

P.S. Warszawa przywitała nas ulewnym deszczem, więc roślinki posadzę
dopiero jutro :(
P.S 2. Do Bogusława. Czy będzie na forum grupy zagadka dotycząca
pięknejj lilii wodnej, którą sfotografowałeś w oczku wodnym u Marii?

6. Data: 2004-09-04 22:24:13

Od: "Zbigniew Mazur" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dołączam się do podziękowań dla organizatorów i uczestników udanego pożegnania
lata w ogrodzie Marii.

Gościnność gospodarzy niezrównana. :-)

Ogród zimowy - orchidarium - wspaniałe. :-0

Bujne oleandry i inne kubłowe - imponujące. :-)

Zamiłowanie Marii do ogrodu - unaocznione. :-)

Zamówiona pogoda dopisała. :-)

Niezawodni grupowicze dopisali.
Miło było poznać nowe twarze. :-)
Zapoznalismy najmłodszą uczestniczkę spotkań grupowych: Ela Bea

Tort z kandyzowanymi wiśniami - przepyszny. :-)

> Nawet Bogusław się odnalazł :-)

Odnalazł sie i autorytatywnie stwierdził brak "kundla" w ogrodzie, ku
szczególnej radości Marii.

Sylwek podparty oryginalnym, dziewiętnastowiecznym Dykcyonarzem z czasów
"Pana Tadeusza" źródłowo udowodnił, że dzięcielina to lucerna.

Janusz zwiększył tolerancję wzgledem malin. ;-)

Dirko organizacyjnie pojawił się z synem. ;-)

Kto nie był, niech żałuje.

Pozdrawiam pod wrażeniem,
Zbyszek

7. Data: 2004-09-05 05:55:30

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani, przeczytałam Wasze wypowiedzi ze wzruszeniem. Dziękuję nie tylko za
rośliny, o które wzbogacił się mój ogród, nie tylko za to co przywieźliście
na wspólny stół ( ozdobiony pięknym, białym (!) bukietem od Zbyszka), ale
przede wszystkim, i co dla mnie najważniesze, za to, że chciało Wam się do
nas przyjechać.
Jednocześnie żałuję, że inni nie znaleźli żadnego powodu, aby to uczynić.
Miłym Gościom dziękujemy za urocze spotkanie, a tak pięknie pożegnane lato z
pewnością ochoczo powróci :-).

Do zobaczenia, Maria z Andrzejem

8. Data: 2004-09-05 13:21:52

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Maria Maciąg" <m...@N...pl> wrote in message

> Jednocześnie żałuję, że inni nie znaleźli żadnego powodu, aby to uczynić.

Powody byly, ale ta odleglosc! :-(

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

9. Data: 2004-09-05 14:59:19

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:QpE_c.303211$fv.86901@fe2.columbus.rr.com...
> "Maria Maciąg" wrote

> Powody byly, ale ta odleglosc! :-(

Michał, Ty wyjątkowo jesteś usprawiedliwiony :-).

Z pozdrowieniami, Maria

10. Data: 2004-09-05 17:02:01

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zbigniew Mazur <f...@t...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:7...@n...onet.pl...

> Janusz zwiększył tolerancję wzgledem malin. ;-)

Dementuję !!!! To jakies niecne insynuacje!!!
Pozdrawiam :-)
Janusz

winorosl
dzbaneczik