pobranie narządów

1. Data: 2007-05-13 17:56:54

Temat: pobranie narządów
Od: Matt Z <m...@...pl.usun.koncowke> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Istnieje jakiś rejestr ew. dawców narządów? Chciałbym, aby po mojej
śmierci moje narządy były pobrane. Gdzie taką chęć można zgłosić?

--
Matt Z

2. Data: 2007-05-13 18:06:24

Temat: Re: pobranie narządów
Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 13.05.2007 Matt Z <m...@...pl.usun.koncowke> napisał/a:
> Istnieje jakiś rejestr ew. dawców narządów? Chciałbym, aby po mojej
> śmierci moje narządy były pobrane. Gdzie taką chęć można zgłosić?

Domyślnie zostaną pobrane, chyba, że za życia się sprzeciwisz. Don't worry.
--
Samotnik
http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

3. Data: 2007-05-13 18:13:32

Od: KrzychK2 <krzychk2@_cut_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 13 May 2007 19:56:54 +0200, Matt Z wrote:

> Witam.
> Istnieje jakiś rejestr ew. dawców narządów? Chciałbym, aby po mojej
> śmierci moje narządy były pobrane. Gdzie taką chęć można zgłosić?

http://www.poltransplant.org.pl/QA.html

Pobierz oświadczenie i albo bezpośrednio wyślij do Poltransplant albo
musisz je nosić ze sobą. Przy starych dowodach było łatwiej, gdyż
można było takie oświadczenie napisać w dowodzie i nie było problemu.

--
Pozdrawiam /\
KrzychK2 -- \

4. Data: 2007-05-13 18:44:14

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 13 May 2007 18:06:24 +0000 (UTC), Samotnik wrote:

> Domyślnie zostaną pobrane, chyba, że za życia się sprzeciwisz. Don't worry.

A w praktyce, niezależnie od noszonego w portfelu oświadczenia, jednak z
reguły pyta się rodzinę, która z reguły się nie zgadza. Ponadto obecnie
lekarze, którzy zajmują sie przeszczepami, mają przypiętą defaultowo
łatkę skorumpowanych morderców, więc obawiam się, że jest się o co
worry.

Centralny rejestr dawców (poza dawcami szpiku) nie istnieje w Polsce.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

5. Data: 2007-05-13 19:10:30

Od: Matt Z <m...@...pl.usun.koncowke> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek pisze:
> A w praktyce, niezależnie od noszonego w portfelu oświadczenia, jednak z
> reguły pyta się rodzinę, która z reguły się nie zgadza.

właśnie tego chciałbym uniknąć.

--
Matt Z

6. Data: 2007-05-13 19:19:10

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 13 May 2007 21:10:30 +0200, Matt Z wrote:

> właśnie tego chciałbym uniknąć.

A lekarz woli uniknąć oskarżeń przez wściekłą rodzinę, ze medyk znalazł
kartkę w portfelu i dla pieniędzy (bo przecież wiadomo, że lekarze
sprzedają nerki na rynku) uśmiercił delikwenta...

Przepraszam, ale obecne czarne PR, które funduje nam propaganda
ptasiorów powoduje, że jako lekarz jestem uczulony na wszystko, co z tym
związane.

7. Data: 2007-05-13 21:36:14

Od: Matt Z <m...@...pl.usun.koncowke> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek pisze:
> Przepraszam, ale obecne czarne PR, które funduje nam propaganda
> ptasiorów powoduje

tych, to jeszcze przeżyję

-
Pozdrawiam
Matt Z

8. Data: 2007-05-14 05:31:57

Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Matt Z" <m...@...pl.usun.koncowke> napisał w wiadomości
Witam.
Istnieje jakiś rejestr ew. dawców narządów? Chciałbym, aby po mojej
śmierci moje narządy były pobrane. Gdzie taką chęć można zgłosić?

Chyba najprościej jakbyś powiadomił rodzinę i przekonał do swojego zdania
(moja wie i zagroziłam, że ich będę nawiedzać po śmierci jak się nie
zgodzą).

--
c...@p...pl
gg 6451317

"Życie nieświadome nie jest warte tego,
by je przeżyć"
Sokrates

9. Data: 2007-05-14 06:32:25

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tych, to jeszcze przeżyję
My raczej też. Gorzej, że oczekujący w kolejkach przeszczepowych
niekoniecznie. Ale to oczywiście nie jest wina rozmaitych wpatrzonych we
własną doskonałość ministrów. Oni tylko chcą żeby w Polsce było dobrze. Im.

--
Krzysiek, EBP
Patriotyzm jest ostatnią ucieczką łajdaków

10. Data: 2007-05-14 10:58:17

Od: "Tatko" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Matt Z wrote:
> Witam.
> Istnieje jakiś rejestr ew. dawców narządów? Chciałbym, aby po mojej
> śmierci moje narządy były pobrane. Gdzie taką chęć można zgłosić?

Zobacz na stronie www.przeszczep.pl

Jakie samopoczucie po operacji tarzcycy?
hormony żeńskie
Czy test na THC w moczu kłamie ?
Kawa czarna mocna, bez cukru a zdrowie.