pocące się stopy

1. Data: 2006-03-11 22:00:25

Temat: pocące się stopy
Od: "Gripcio" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam problem ze stopami, które się bardzo pocą, kilka razy dziennie je myję i
zmieniam skarpetki, ale to nic nie pomaga, po 2/3 godzinach znowu czuję, że
są wilgotnawe, nie wiem co zrobić?

jakby ktoś miał jakieś rady - będę wdzięczny

pozdr
Gripcio

2. Data: 2006-03-11 23:09:24

Temat: Re: pocące się stopy
Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kup sobie Antidral w kulce w aptece.

--
Kaja

3. Data: 2006-03-12 19:59:29

Od: Emi <e_m_i_@ani_sie_waz_spamerze_paskudny.vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gripcio napisał(a):
> [...]
> są wilgotnawe, nie wiem co zrobić?
>
> jakby ktoś miał jakieś rady - będę wdzięczny

a skarpetki??? jakie nosisz???

i czy dotyczy to tylko stop czy tez np dloni???

--
E_m_i_

"Ptak, który pragnie wzbić się ponad niziny tradycji i przesądów musi
mieć mocne skrzydła.
Żałosny to widok, gdy wyczerpane i okaleczone pisklę wraca na ziemię."
K. Chopin "Przebudzenie"

4. Data: 2006-03-12 21:02:40

Od: "Gripcio" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a skarpetki??? jakie nosisz???

kupione na targowisku ;-)
nigdy mnie nie interesowało z czego są, a jakie powinny być?
- wiem teraz że z bawełny, ale 100% bawełny czy może być z domieszką czegoś
(np. poliesteru - widziałem w necie : 90% awełny i 10% poliesteru - takie
coś może być?)

> i czy dotyczy to tylko stop czy tez np dloni???

tylko stopy (dłonie tylko wtedy gdy się denerwuję, ale to chyba normala;-) -
w każdym razie teraz mam dłonie suche, a stopy wilgotne ;()

pozdr
Gripcio

5. Data: 2006-03-12 21:06:10

Od: "Gripcio" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kup sobie Antidral w kulce w aptece.
dzięki - w poniedziałek wyprubuję, tylko czytałem dziś w sieci, że nie na
każdego działa, ale za 14-15 zł warto sprawdzić ;-)

myślę żeby zdrobić to tak:
w 1 dzień
na 2 dzień
potem za tydzień przez 2-3 tygodnie
potem gdy znów problem się pojawi

{ponieważ czytałem też, że nie wolno zbyt często stosować, ponieważ
przestaje skutkować - organizm się przyzwuczaja do tego specyfiku}

pozdr
Gripcio

6. Data: 2006-03-12 22:00:14

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 12 Mar 2006 22:06:10 +0100, *Gripcio*
<news:dv22j4$c6f$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> dzięki - w poniedziałek wyprubuję, tylko czytałem dziś w sieci, że nie na
> każdego działa, ale za 14-15 zł warto sprawdzić ;-)

> [...]

Raczej dopiero wtedy, gdy przestanie działać
Ja używam pod pachy (tak mniej więcej raz na tydzień, bo dezodoranty są
perfumowane i działaja na mnie odwrotnie).
Z tym preparatem trzeba się ostrożnie obchodzić, tzn. za dużo się nie
smarować, tylko tak delikatnie, bo może piec skórę (szczególnie jak nie
przyzwyczajona).

> {ponieważ czytałem też, że nie wolno zbyt często stosować, ponieważ
> przestaje skutkować - organizm się przyzwuczaja do tego specyfiku}

Tego nie wiem, bo nie używam do stóp.

--
Kaja

7. Data: 2006-03-13 11:24:33

Od: Emi <e_m_i_@ani_sie_waz_spamerze_paskudny.vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gripcio napisał(a):

> [...]
> (np. poliesteru - widziałem w necie : 90% awełny i 10% poliesteru - takie

i tu jest piees pogrzebany...

ja wiem po sobie, ze w takich skarpetkach nogi pocą mi się niemiłosiernie...

teraz coraz wiecej skarpetek jest z domieszkami(z wiekszą ich ilością),
niestety niezawsze to co jest na etykiecie jest odpowiednikiem
faktycznego składu...

najlepszy sposób to kupić kilka par od różnych sprzedawcow,różnych firm,
wybierac te o najwyzszym skladzie % bawełny(te są z reguły droższe od
przecietnych, ale nie jakoś specjalnie dużo-cos za coś)

zaznacz je sobie jakoś, ponoś i poobserwuj jak się zachowują Twoje
stopy, mi pomogło...

> tylko stopy (dłonie tylko wtedy gdy się denerwuję, ale to chyba normala;-) -
> w każdym razie teraz mam dłonie suche, a stopy wilgotne ;()

j.w.

8. Data: 2006-03-13 15:50:12

Od: katarina <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gripcio napisał:

> jakby ktoś miał jakieś rady - będę wdzięczny
Mi pomogł specyfik przeciw potliwości stóp z ofiflame

> pozdr
> Gripcio
pozdrawiam
kasia

9. Data: 2006-03-14 19:44:46

Od: "tomslu" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gripcio" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> że są wilgotnawe, nie wiem co zrobić?
>
> jakby ktoś miał jakieś rady - będę wdzięczny
Miałem ten problem pod pachami i zastosowałem etiaxil , kupuje przez net ze
strony http://www.aspen.net.pl/etiaxil.html .
Na mnie działa wysmienicie i bez skutkow ubocznych . pozdrawiam

10. Data: 2006-03-20 15:40:31

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gripcio napisał(a):
> [...]
> są wilgotnawe, nie wiem co zrobić?
>
> jakby ktoś miał jakieś rady - będę wdzięczny

najlepiej kupić w aptece talk do stóp, albo dla niemowląt. Pocenie może
być spowodowane długim siedzeniem w butach.Ja bym proponowala zmiane
obuwia na lekkie. I jeszcze iść w miare mozliwości do lekarza.- zaufanego.

brodawki skórne - stosowanie brodacidu
nizoral a stieptrox
Co to za syndrom?
Atopowe zapalenie skóry