pocenie,

1. Data: 2002-08-30 09:17:27

Temat: pocenie,
Od: "Ados" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesto sie poce, ale nie tak z pod pach
tylko na ciele, jest mi zawsze cieplej niz wszystkim
czy to moze miec cos wspolnego z nadwaga
z ktora od jakiegos czasu walcze?

--
a...@t...pl

" ... a gdyby tak każdy ..."

2. Data: 2002-08-30 09:57:51

Temat: Re: pocenie,
Od: "Beatka" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemiana materii szwankuje.Leczenie od wewnątrz proponuję.I pozdrawiam.

3. Data: 2002-08-30 10:11:12

Od: "Dr" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

wITAM :)

W taka pogode jaka mamy tym latem nitrudno naprawde sie pocic i wcale nie
trzeba miec nadwagi, choroby serca, zaburzeń metabolicznych.
Oczywiscie w Pana przypadku nadmierne pocenie jest jprawdopodobnie zwiazane
z nadwaga, a nadwaga niesie za soba ciag dalszy zaburzen ..etc. Jedyna rada
to zrzucic jak najwiecej i jak najczestsza higiena osobista.

Pozdrawiam

Doc

4. Data: 2002-08-30 10:52:30

Od: "Ados" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki wielkie

--
a...@t...pl

" ... a gdyby tak każdy ..."

5. Data: 2002-08-30 10:55:57

Od: "Evian" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ados" <a...@t...pl> wrote in message news:aknd6e$hp8$1@news2.tpi.pl...
> Czesto sie poce, ale nie tak z pod pach
> tylko na ciele, jest mi zawsze cieplej niz wszystkim
> czy to moze miec cos wspolnego z nadwaga
> [...]

Jest jakis lek homeoatyczny, który mozna kupic bez recepty. I chyba
bezpieczny bo pediatra zapisala go mojemu synkowi jak mial pare miesiecy.
Nazwy za boga nie pamietam bo opkawoanie jesli wogole jest to w domu. Moze
którys z lekrzy podpowie?

pozdrawiam
Gosia i Wojtuś 25.09.2001

RATUNKU - owsiki
Powiekszone węzły chłonne - kto odpowie?
Czy moja dziewczyna konfabuluje?
Woda w jelitach?
Miesnie gladkie skory