pochwale si

11. Data: 2004-05-29 19:56:15

Temat: Re: pochwale si
Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Idę się wieszać:-(((
>
> Nie rób jeszcze tego,chciałem przedtem ocoś spytać.Czy ktoś
spotkał sadzonki róży Hokus,albo Hocus.Wiśniowa,prawie czarna,
w złote paski.Próbowałem ukorzenic cięty kwiat ale nie udało sie.
Bo w sprzedaży była zimą.Chęć do wieszania przejdzie jak o niej
pomyślisz.A miniatury ? Mirzan

12. Data: 2004-05-29 20:13:11

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik l...@o...pl napisał:

> spotkał sadzonki róży Hokus,albo Hocus.Wiśniowa,prawie czarna,
> w złote paski.Próbowałem ukorzenic cięty kwiat ale nie udało sie.

Nie spotkałam.
Ale jeśli to odmiana tzw szlachetna, to chyba ciezko ukorzenić?

> Bo w sprzedaży była zimą.Chęć do wieszania przejdzie jak o niej
> pomyślisz.A miniatury ?

Miniaturę mam jedną - no name, dostałam ja od kogoś kto chciał wyrzucić
jesienią:-)

Bardziej interesują mnie stare róze historyczne i gatunki. I takie,
które ja doskonale naśladują - za to cenie właśnie austiny. Lubię też
różyczki okrywowe - prawie bezobsługowe.

Pozdrawiam
Marta

PS. Umierać przed pełnią kwitnienia róz nie mam zamiaru - trochę się
wieszanie w czasie odwlecze;-)

13. Data: 2004-05-29 21:31:44

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam
> Marta
>
> PS. Umierać przed pełnią kwitnienia róz nie mam zamiaru - trochę się

Całkiem sie odwlecze,bo cały czas coś kwitnie,nawet zimą oczary.
Z kupionych ciętych mam miniaturę,która ma kwiat mały,a sam krzak
jest całkiem duży.Okrywową mam w kolorze karmin.Żółtą,różową,czer-
woną i czerwoną w białe paski albo odwrotnie[tak jak z zebra].
Bardzo mnie cieszy pimpinelifolia ,bo ma czarne owoce,zgadnij na co.
Jeszcze mam r. glauca o czerwonych lisciach.Ale nie są rozmnożone
jak narazie.Mnożę z sadzonek.Mirzan

14. Data: 2004-05-29 21:52:26

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra <m...@m...pl> writes:

> Dobijają mnie Abrahamem Darby na którego mam ochotę i nie mogę
> nigdzie kupić:-(((

Sadzonkować?

> Mam nadzieję, że nikt nie ma Bobby Jamesa tudzież G.Jekyll bo wtedy
> wpadnę w depresję:-(

Do tej Jekyll to jeszcze Mr. Hyde potrzeba :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Badacz fauny, co mieszkał nad Nilem
Miał przygodę ze złym krokodylem.

15. Data: 2004-05-29 22:13:14

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja juz się przyzwyczaiłam, że u mnie kwitnie wszystko później - od
> tygodnia wszędzie irysy i irysy a u mnie dopiero pierwszy kwiat,
> syberyjskie też czekają.
> Dobijają mnie Abrahamem Darby na którego mam ochotę i nie mogę nigdzie
> kupić:-(((
> Mam nadzieję, że nikt nie ma Bobby Jamesa tudzież G.Jekyll bo wtedy
> wpadnę w depresję:-(
>

> Pozdrawiam
> Marta

Sztucznie pędzą to swoje badziewie
i to pieron wie gdzie, bo z fotek wcale
nie wynika, że w ogrodzie.
Ty przynajmniej posiadasz ogród z krajobrazem,
a to rzadkość, a jak rzadkość to skarb, ot co;-)
Możesz rozglądać się po okolicy, a większość
zmuszona jest patrzeć pod nogi:-))

Pozdrawia szczególnie Tadzia boletus

16. Data: 2004-05-30 05:59:52

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia Karpowicz" napisał w wiadomości >

Marta Góra napisała w wiadomości: ...
> [...]

Marta, jesteśmy we dwie, bo ja też czytam to z ciężkim sercem. Z
zeszłorocznych tylko jedna nieopisana daje znaki życia :(.

> G. Jekyll mam :-) u nas angielskich roz jest sporo w sprzedazy,
najczesciej
> sa sprzedawane w donicach, kwitnace.

Wiesiu, a gdzie je można kupić? Będą jeszcze pod koniec czerwca?
Szykuje się wystawa storczyków w Szczecinie i może udałoby się pojechać.

Z pozdrowieniami, Maria

17. Data: 2004-05-30 07:01:19

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mirzan napisał:

> Bardzo mnie cieszy pimpinelifolia ,bo ma czarne owoce,zgadnij na co.
> Jeszcze mam r. glauca o czerwonych lisciach.Ale nie są rozmnożone
> jak narazie.Mnożę z sadzonek.

Jak będziesz miał wiecej sadzonek to chętnie odkupie albo wymienię:-)
Szczególnie r.pimpinelifolia mnie interesuje:-)
Nawet nie chcę myśleć na co Ci jej owowce;-)

Pozdrawiam
Marta

18. Data: 2004-05-30 07:04:05

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maria Maciąg napisał:

> Marta, jesteśmy we dwie, bo ja też czytam to z ciężkim sercem. Z
> zeszłorocznych tylko jedna nieopisana daje znaki życia :(.

U mnie przeżyły wszystkie.
To jednak chyba zasługa mojej dobrej gleby.
Natomaist z wiosennego sadzenia - ech ciężko idzie:-(((
Pamiętam o Nevadzie Mario, jeśli troszkę podrośnie będę próbowała zrobić
sadzonkę dla Ciebie.
W tej chwili ma jakieś 30 cm:-)

Pozdrawiam
Marta

19. Data: 2004-05-30 07:05:15

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Sapijaszko napisał:

> Sadzonkować?

Próbować zawsze można:-)))

> Do tej Jekyll to jeszcze Mr. Hyde potrzeba :-)

:-)))

Pozdrawiam
Marta

20. Data: 2004-05-30 07:51:15