pocisk+kancelaria=paranoja?

21. Data: 2007-11-20 22:09:01

Temat: Re: pocisk+kancelaria=paranoja?
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał Kaśkosz pisze:

> Paranoja bije z twoich słów, pocisk znaleziono przy okazji ... wybijania
> świetlika.

skąd dokąd ów świetlik wybijano?

--
http://smutki.patrz.pl/
http://psphome.dhtml.pl/

Ś.P. Stirlitz

22. Data: 2007-11-20 22:15:43

Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak głęboko musi być przeprowadzany ów remont
kancelarii premiera że remontujący jako pierwsi
od czasów IIWW dotarli do owego pocisku... ;)
--------------------

Pewno Wincenty Pstrowski wmurował tam swój kamień węgielny, żeby z hukiem
uczczono w przyszłości jego wysiłek.

boukun

23. Data: 2007-11-20 22:17:45

Od: "Adam" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Na zlecenienowego premiera postanowiono oczyścić budynek z ewentualnych
urządzeń podsłuchowych - no i się nacięli.
AC

24. Data: 2007-11-20 22:25:34

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Kaśkosz" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Paranoja bije z twoich słów, pocisk znaleziono przy okazji ... wybijania
> świetlika.

To Tuskowi za ciemno było?!? Hi hi! ;P
Przecież on taki jaśnie nam oświecony! ;)
Właśnie go opatrzność wyniosła na świecznik.
A on jeszcze jakiegoś świetlika potrzebuje? ;P

> Wyborcy PIS również tu w akcji

Czy ja wiem czy PiSu i czy "w akcji"? ;)
Formuła P+S jakoś od zawsze nie wydaje
mi się szczytem ludzkich możliwości. :)
Uważam że PO prostu przeszkadza ci
jak ktoś się dobrze bawi kosztem twoich
POglądów na POprawność POlityczną... ;P

25. Data: 2007-11-20 22:35:23

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):

> To Tuskowi za ciemno było?!? Hi hi! ;P
> Przecież on taki jaśnie nam oświecony! ;)
> Właśnie go opatrzność

Raczej opaCZność.
Jak to jest, że kiedy by się to nawet przydało, to Ty wtedy błędu nie
zrobisz?
;-)

--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie
potrzebują też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem
nie zaszkodziwszy." Franz Kafka

26. Data: 2007-11-20 23:24:46

Od: Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> [...]
> Przecież on taki jaśnie nam oświecony! ;)
> Właśnie go opatrzność wyniosła na świecznik.
> A on jeszcze jakiegoś świetlika potrzebuje? ;P

To po to, żeby w reżimowej TV można było pokazać zapalone światło
w świetliku z przesłaniem - wódz czuwa i myśli nad szczęśliwością narodu
:-)

Ale widzę jakiś niepokojący trend:
najpierw w sierpniu jakiś małokalibrowy pocisk w gmachu ministerstwa
(rolnictwa?), teraz "większy" u Premiera,
za 2-3 miesiące znajdą jakąś rakietę u Prezydenta.

Rafał

27. Data: 2007-11-21 02:45:51

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Raczej opaCZność.
> Jak to jest, że kiedy by się to nawet przydało, to Ty wtedy błędu nie
> zrobisz?
> ;-)

Vox populi-vox dei...

28. Data: 2007-11-21 02:47:15

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
> Na zlecenienowego premiera postanowiono oczyścić budynek z ewentualnych
> urządzeń podsłuchowych - no i się nacięli.
> AC

Nie lepiej było od razu wysadzić
i zbudować od podstaw nową kancelarię?!?
;)

29. Data: 2007-11-21 05:19:04

Od: "<he(R)sk>" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Nov 2007 20:18:30 +0100, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> [...]
> wprost proporcjonalna do paranoicznej obawy
> zleceniodawców remontu przed wiadomo czym...
> A kto się boi "tego czegoś" jesli nie ktoś kto

wyobraz sobie, ze teraz przy remontach uzywa sie
wykrywaczy przewodow itp dupereli zamurowanych
w scianach. najwyrazniej poprzednie ekipy remontowe
byly formowane z emerytowanych esbekow a ci znali sie
jedynie na podsluchach przy pomocy szklanek. obecna
ekipa to profesjonalisci z firmy budowlanej opartej
na sympatykach PiS-u ;o)

--

HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

30. Data: 2007-11-21 10:51:25

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "<heRsk>" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jedynie na podsluchach przy pomocy szklanek. obecna
> ekipa to profesjonalisci z firmy budowlanej opartej

Raczej na sympatykach PO-pisów ;)
Zwolennicy pisu to zostawiliby ów
niewybuch dodając jeszcze zapalnik ;P

Terapia rodzinna - Warszawa i okolice