poczatek zycia

1. Data: 2000-10-04 20:40:12

Temat: poczatek zycia
Od: s...@m...com szukaj wiadomości tego autora

Kiedy zaczyna sie zycie ludzkie?
Czy w momencie zaplodnienia, czy po 9 miesiacach - w momencie narodzin?

Pozdrawiam
sezal

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

1. Data: 2000-10-05 07:37:32

Temat: Re: poczatek zycia
Od: Brian Brian <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@m...com napisał / wrote:

> Kiedy zaczyna sie zycie ludzkie?
> Czy w momencie zaplodnienia, czy po 9 miesiacach - w momencie narodzin?

IMHO ludzkie życie zaczyna się przed narodzinami (przecież dziecko czuje, słyszy,
widzi
zanim się urodzi). Z drugiej strony ciężko przypisywać dwóm, czterem itd. komórkom
świadomość. Moim zdaniem życie LUDZKIE zaczyna się w momencie, gdy pojawia się
świadomość. Ale co to jest świadomość i kiedy się pojawia ? Nie mam pojęcia.
I nie mam tu na myśli świadomego myślenia, ale świadome odczuwanie. Mam problem
semantyczny - tłumaczę świadomość poprzez świadome ... :)

To sum up - gdzieś w tym okresie między zapłodnieniem a narodzinami.

Puchacior
p...@p...wp.pl

# Life is the bitch and then you die #

1. Data: 2000-10-05 22:06:49

Od: s...@m...com szukaj wiadomości tego autora

Co to jest IMHO ?

1. Data: 2000-10-05 23:12:19

Od: DysoN <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@m...com wrote:

> Co to jest IMHO ?

Skrot od "moim skromnym zdaniem" tyle ze z angielskiego.

--
_____________
<#*> DysoN <*#> d...@v...pl

1. Data: 2000-10-06 13:54:17

Od: "Astec S.A." <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@m...com wrote:
> Kiedy zaczyna sie zycie ludzkie?
> Czy w momencie zaplodnienia, czy po 9 miesiacach - w momencie narodzin?

W momencie gdy powstaje zygota, czyli pierwsza komórka nowego organizmu.
Dotyczy to wszystkich istot na tej planecie - także ludzi.

pozdrawiam
Arek

--
Zaloz swoje publiczne, prywatne lub osobiste
forum dyskusyjne: http://forum.eteria.net

1. Data: 2000-10-07 08:40:54

Od: "Pyrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@m...com> napisał w wiadomości
> Kiedy zaczyna sie zycie ludzkie?
> Czy w momencie zaplodnienia, czy po 9 miesiacach - w momencie narodzin?

Według mnie życie zaczyna się około 18 urodzin. Tak było w moim przypadku,
tak jakby stałem się świadomy tego, że żyję !!!

1. Data: 2000-10-09 05:03:09

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Życie ludzkie zaczyna się bezsprzecznie w momencie zapłodnienia.
--
TNIJCIE CYTATY, obowiązkowo

1. Data: 2000-10-09 08:35:04

Od: "art" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Życie ludzkie zaczyna się bezsprzecznie w momencie zapłodnienia.

Życie gatunku homosapiens tak, istnienie istoty myślącej i czującej,
najwcześniej od rozpoczęcia pracy muzgu.

Regards
Art

1. Data: 2000-10-09 18:36:19

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Litewka wrote in message <8rrjpo$9fv$18@news.onet.pl>...
>Życie ludzkie zaczyna się bezsprzecznie w momencie zapłodnienia.

Skad to autorytatywne "bezspiecznie" pochodzi?

jakub

1. Data: 2000-10-09 21:00:58

Od: a...@i...pl (Przemek) szukaj wiadomości tego autora

>Życie ludzkie zaczyna się bezsprzecznie w momencie zapłodnienia.

To jest chyba żart!
-=[PB]=-

_______
Latwy dostep, przyjazna nawigacja, 12 MB pojemnosci.
Pewna i bezpieczna poczta na lata. http://poczta.interia.pl

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

Jestem nieśmiały :-(
nowy...
nowy - witam...