poczatki na drytach:-)

1. Data: 2005-05-14 11:52:24

Temat: poczatki na drytach:-)
Od: "Monika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkei Panie od kilku dni szukam jak narazie bez rezultatow
jakiegos kursu dla poczatkujacych w robieniu na drutach......
Kiedys uczylam sie ale skutki byly marne teraz mam zamiar to zmoenic wiec
jezeli ktos zna jakis fajny kurs...najlepiej z fotkami bede wdzieczna za
pomoc:-) moze ktos ma cos takiego na kompie??Prosze o przeslanie na maila:-)
Pozdrawiam i z gory dziekuje:-)

--
________________
Moniska

2. Data: 2005-05-14 11:54:47

Temat: Re: poczatki na drutach:-)
Od: "Monika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mialo byc poczatki na drutach:-)

--
_________________
Moniska

3. Data: 2005-05-14 12:02:13

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://abc-robotek-na-drutach.w.interia.pl/
http://www.mojeswetry.com/

Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=82251 (Jan Pawel II)
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=15427&o
b=0 (Damy I)
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=82390 (Damy II)

FAQ pl.rec.robotki-reczne
Wyszukiwarka w archiwum
http://glinki.com/?l=upi2gf

4. Data: 2005-05-14 15:41:46

Temat: Re: poczatki na drytach:-)
Od: "maranta1" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jezeli ktos zna jakis fajny kurs...najlepiej z fotkami bede wdzieczna za
> pomoc:-) moze ktos ma cos takiego na kompie??Prosze o przeslanie na

Witam spróbuj zajrzeć na moją stronkę, może znajdziesz coś dla siebie, na
początek powinno starczyć...Wejdź z któregoś z dwóch pierwszych adresów w
moim podpisie i szukaj w "Coś dla ciała"...
A tak przy okazji jeśli ktoś z Trójmiasta chciałby kociaczka, to niech
zajrzy- http://maranta.livenet.pl/kocieta.htm (przepraszam
niezainteresowanych...)
--
Pozdrawiam, Ania
http://www.maranta.neostrada.pl/

5. Data: 2005-05-15 11:11:11

Od: "Monika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dwa dni robienie na drutach mam juz za soba....
W zwiazku z tym mam takie pytanie.....ile czasu poswiecaliscie na
poczatku??Wczoraj ucylam sie podstaw czyli nabierania i przerabiania oczek
prawych i lewych....nie wyglada to za dobrze i tak sie zastnanawiam jak
dojsc do perfekcji???Robic w kolko??Czy moze cos innego??Jak Wy sobie
radziliscie z poczatkami??

--
_________________
Moniska

6. Data: 2005-05-15 12:03:49

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika wrote:

> [...]
> zastnanawiam jak dojsc do perfekcji???Robic w kolko??Czy moze cos
> innego??Jak Wy sobie radziliscie z poczatkami??

truno powiedzieć, ile to było czasu. Uczyłam się mając jakieś 8 lat,
więc trochę dawno to było. W każdym razie początki nie wyglądały
strawnie (co wowczas jakoś mi nie przeszkadzało ;) )Trenowałam na
szalikach dla lalek i trochę większych szalikach ;).
Na początek proponowałabym Ci nie walczyć z dwoma rodzajami oczek, ale
spróbować zrobić kawałek np. tylko prawymi, a potem tylko lewymi (efekt
jest identyczny, co ciekawe), a jak już je wyćwiczysz, spróbuj pobawić
się we wzory strukturalne złożone z tych dwóch rodzajów oczek.

Nie wiem, czy już miałaś w ręku "Druty i oczka" Burdy, jeśli nie, warto,
żebyś się zapoznała z tymi książeczkami (są dwie części, pierwsza
pokazuje podstawy, a w drugiej są wzory). Bardzo dobrze tłumaczą różne
rzeczy, a niedawno były wznowione ( w W-wie są w empikach, to może gdzie
indziej też, można też je zamówić w Burdzie, a nie wiem, czy nie
znajdziesz gdzieś skanów)

Pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl
http://galeriaszpilka.blox.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

7. Data: 2005-05-15 14:48:14

Od: "Monika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niedawno były wznowione ( w W-wie są w empikach, to może gdzie indziej
> też, można też je zamówić w Burdzie, a nie wiem, czy nie znajdziesz gdzieś

A kojarzysz cene????

--
_________________
Moniska

8. Data: 2005-05-15 14:50:19

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika wrote:

> Użytkownik "Julka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> A kojarzysz cene????

9,90 za tomik. Szukaj w gazetkach, nie w książkach.
pozdrawiam
Julita

9. Data: 2005-05-15 16:58:13

Od: "Tes" <t...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prawych i lewych....nie wyglada to za dobrze i tak sie zastnanawiam jak
> dojsc do perfekcji???Robic w kolko??Czy moze cos innego??Jak Wy sobie

A może zrób sobie szalik na zimę. Poćwiczysz trochę, a przy okazji zrobisz
coś pożytecznego.
Możesz też zrobić kwadraty z różnych włóczek (niekoniecznie) i różnymi
wzorami (też niekoniecznie),
potem pozszywać w jedną całość i będziesz miała patchworkowy pled.
Jeśli chodzi o książki lub gazetki to możesz poszukać na allegro.

Pozdrawiam
tes

10. Data: 2005-05-15 19:59:41

Od: "Agnieszka_K" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Na początek proponowałabym Ci nie walczyć z dwoma rodzajami oczek, ale
> spróbować zrobić kawałek np. tylko prawymi, a potem tylko lewymi

Hej!
A moim skromnym zdaniem lepiej zrobić coś małego, ale praktycznego (małego,
żeby szybciej zobaczyć efekt i nie zdążyć się zniechęcić a praktycznego, aby
nie uznać tej roboty za bezsensowną :-)) ) jakimś prostym wzorem ażurowym,
np. dwa oczka prawe, jeden narzut i dwa oczka prawe przerobione razem w
pierwszym rzędzie, w drugim jak schodzą (czyli oczka lewe), w trzecim
rzędzie narzut, dwa oczka prawe razem przerobione i dwa prawe, w czwartym
rzędzie same oczka lewe i powtarzać rzędy 1-4. Dlaczego proponuje ażur? Bo,
moim zdaniem, nawet przy niewprawnym dzierganiu wychodzi równiej niż ścieg
gładki prawy...
A jeśli chodzi o tę praktyczną rzecz to może top? Wykonany z włóczki
bawełnianej będzie w sam raz na nadchodzące lato. No i wykrój prosty - tył
to sam prostokąt, przód też łatwy do zrobienia - trzeba tylko pozdejmować
oczka na skosy od boków w stronę szyi. No i jakiś sznureczek, żeby to
zawiązać na szyi. Nie wiem, czy jasno piszę, w razie czego wykrojów w necie
i gazetkach bez liku...

Pozdrawiam.
Agnieszka (Kalisz)

P.S. Gazetkę z Burdy też polecam :-) A.

wie ktos???????
<xxx>_kwiaty_szukam
Prośba do językoznawców, kilka wskazówek tylko
[Zielona Góra i okolice] kiedy spotkanie ??
xxx -proste