poczatkujaca I POSZUKUJACA xxx

1. Data: 2006-01-02 20:35:12

Temat: poczatkujaca I POSZUKUJACA xxx
Od: "ElaR" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Jestem początkująca pasjonatką haftu xxx Potrzebuję ciekawych wzorków do
haftowania. Warunek:
musi byc super !!!
średno trudny do wyszycia
no i żeby nie był wielki

Jeżeli chodzi o tematyke to : zwierzeta, widoczki, rosliny, owoce kwiaty itp
Może macie cos ciekawego co zainteresuje początkujaca ??
prosze o schemaciki na maila r...@p...fm

Życze wszystkim SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU !!!!!!!!!!!!!!!!!!

2. Data: 2006-01-02 21:07:49

Temat: Re: poczatkujaca I POSZUKUJACA xxx
Od: "kasik" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prosze o schemaciki na maila r...@p...fm
>
> Życze wszystkim SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Radę mam taką: skoro trafiłaś na grupę po prostu śledź bieżące wątki,
dziewczyny co chwilę podają linki do wzorów, ściągniesz ich mnóstwo.
Jeśli coś Ci się szczególnie podoba podaj link do konkretnego obrazka,
postaramy się pomóc. Wysyłanie wzorów w taki sposób jak Ty byś chciała jest
bardzo uciążliwe. Szybko zapycha się skrzynka. Warto na początku wykazać się
własną inicjatywą:)))) Jestem pewna, że wkrótce zapchasz wzorkami wiele
płytek...
Pozdrawiam
Kasia

3. Data: 2006-01-02 21:23:27

Od: "Iwa" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prosze o schemaciki na maila r...@p...fm
>
> Życze wszystkim SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pocztytaj FAQ, jest tam mnustwo linków do stron ze schematami i nie tylkoi przy
okazji zapoznaj się z zasadami panującymi na grupie.

Pozdrawiam Iwa

4. Data: 2006-01-02 21:28:46

Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Super to pojęcie względne. Skoro lubisz tematykę zwierzęcą, zapraszam tutaj:
http://mampka.multiply.com

http://mampka3.multiply.com

http://mampka4.multiply.com

Średnio trudne (co by nie rzec że dość łatwe), po ambitniejsze zapraszam
tutaj
http://mampka2.multiply.com

pzdr
Mampka

Hobbystudio - pytanie o xxxx ?
Zasłonki - świetne, chyba sobie uszyję takie.
Szukam sukienek z lat 60
[ot] Dwa powody by się pochwalić
[linki] tak sobie siedzem i oglądam ;))....