poczta (OT)

11. Data: 2004-09-01 09:17:15

Temat: Re: poczta (OT)
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał w wiadomości
news:ch43ua$mo2$1@atlantis.news.tpi.pl...
| Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl>

| przyjdą:-)
|
| :-)
| Jak to dobrze stosować się do takich reguł.
| Nieprawdaż?

Albo chyba że myślący i przewidujący nadawca (głęboki ukłon) umieszcza
obszerne wyjaśnienie w nagłówku listu;-)

Pozdrawiam, Basia.

12. Data: 2004-09-01 09:46:36

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in

> Z reguły nie otwieram poczty z załącznikami, chyba że wiem, że
> przyjdą:-)

Ja toto otwarlam, bo przyszlo od babki, od ktorej cos takiego mialo przyjsc
i czekalam juz prawie z piana na pysku..., a glupia nie popatrzylam na
rozszerzenia...
Tyle ze on dalej probuje laczyc sie z siecia, nie dalam, skanowanie
wszystkimi anty, ktore mam pod reka nic nie wykazalo, wiec chyba jednak sie
nie wzbogacilam.
Jakby co, to swiadomie do nikogo nie wysylam mejli 'foto'!
Pozdrowienia - Ewa Sz.

13. Data: 2004-09-01 09:58:06

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl>
> Albo chyba że myślący i przewidujący nadawca (głęboki ukłon) umieszcza
> obszerne wyjaśnienie w nagłówku listu;-)

Zawsze tak robię bo i sam nie lubię niespodzianek, szczególnie od
nieznajomych.
A ukłony i podziękowania [za identyfikację roślinki] to się Tobie raczej
należą.
Jesteś niezawodna.
:-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---
List wolny od wirusów.

14. Data: 2004-09-01 10:13:40

Od: "krycha" <k...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Też otrzymuję coś takiego
i dzisiaj od z...@t...pl
zaczynam podejrzewać Zbyszka Mazura, ale to nie ten adres.
Czy ktoś z grupy wysyłał do mnie zdjęcia?

pozdrawiam Krycha

15. Data: 2004-09-01 10:32:11

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Szczę?niak wrote:

(...)
> Adres chcialam zmienic i utajnic tylko raz, w akcie desperackiej
> ucieczki przed natretnoscia osobnika absolutnie nie spamujacego, ktory
> na dokladke wzial go z ogolnodostepnej bazy pracownikow UWr..

Takiemu osobnikowi w podziękowaniu za zainteresowanie podsyła się
ulubioną książkę (może byc zwykły manual). I zaraz potem jeszcze
raz, bo nie wiem czy doszło, poczta różnie chodzi :-)
A mogę jeszcze kilka ufo do identyfikacji posłać ? ;-))
choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

16. Data: 2004-09-01 10:58:35

Od: orlos <orlos@[kasujto]amg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Tkaczyk napisał:
> Czy Wy też dostajecie masę maili, temat: Foto, z jakimś załącznikiem?

ja dzis to dostalem od kumpli ze stanow. niestey jest to jakis wirus:(
nie otwierajcie!!

--
Bartek "orlos" Orłowski
orlos(at)amg.gda.pl

17. Data: 2004-09-01 11:04:53

Od: "Zbigniew Mazur" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kryccha napisała:

> zaczynam podejrzewać Zbyszka Mazura, ale to nie ten adres.

Bezpodstawnie.
Wszystkie posty ślę z tego samego adresu:
florystamazur(wstawka antyspamowa)małpatlen.pl

Pozdrawiam niewinnie, :-)
Zbyszek

18. Data: 2004-09-01 11:05:02

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

To jest wirus (trojan). A adres nadawcy jest _falszywy_.

MJ

19. Data: 2004-09-01 11:11:23

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger <k...@p...pl> wrote in news:4135a532@news.home.net.pl:

> [...]
> raz, bo nie wiem czy doszło, poczta różnie chodzi :-)
> A mogę jeszcze kilka ufo do identyfikacji posłać ? ;-))

Wiesz, u nas poczta regularnie czka.. i potem taki tasiemiec wraca do
mnie...
A roslinki slij, to czysta przyjemnosc :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

20. Data: 2004-09-01 11:31:44

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora