Re: poczucie humoru

From: "Wilczek" <w...@i...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: poczucie humoru
Date: Tue, 15 Jan 2002 19:34:41 +0100

> Wydaje mi sie, ze mam troche ekscentryczne poczucie humoru - po prostu
> odnosze wrazenie, ze ludzie, ktorzy mnie otaczaja, nie rozumieja moich
> dowcipow. Ja z reszta ich tez nie zawsze. Co to oznacza - czy jestem
> skazany na to, za sie nigdy z nimi w pelni nie 'dogadam' ? czy moge
> jakos zmienic moje poczucie humoru ? (jakies cwiczenia, cos ?)

To wszystko zalezy od tego do jakich ludzi kierujesz swoje dowcipy.
Moje poczucie humoru np. wymaga czasami pewnej elastycznosci intelektuanej
ale wsrod znajomych mi osob nie spotykam sie z niezozumieniem. Ale moze
istotnie jestes ewenementem i trudno Ci spotkac kogos podobnego...

Moze faktycznie cos zademonstrujesz bo trudno tak bez przykladu cos
Ci madrego odpowiedziec :-)

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek