podanie o....

1. Data: 2003-06-19 09:56:50

Temat: podanie o....
Od: "Urszula Borkowska" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Pytanko mam, jak ma wygladać podanie o przyjecie do pracy w zawodzie
nauczyciela? Czy to pisze sie tak jak list motywacyjny czy jednak to cos
innego?
prosze o odpowiedz

2. Data: 2003-06-19 14:41:47

Temat: Re: podanie o....
Od: edymon <e...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Urszula Borkowska napisał:

> [...]
> Pytanko mam, jak ma wygladać podanie o przyjecie do pracy w zawodzie
> nauczyciela? Czy to pisze sie tak jak list motywacyjny czy jednak to cos

Ja pislam normalnie CV i list z prosba o rozpatrzenie mojej
kandydatury na stanowisko nauczyciela danego przedmiotu. I przyjeli...:-)

Edytka-

3. Data: 2003-06-19 15:43:41

Od: "Urszula Borkowska" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja pislam normalnie CV i list z prosba o rozpatrzenie mojej
> kandydatury na stanowisko nauczyciela danego przedmiotu. I przyjeli...:-)

To gratuluje!!!
A co tam w CV w umiejetnościach naskrobałaś;))??? No i o co jeszcze
pyta dyrektor na spotkaniu "oko w oko" ;)? Przepraszam, za te głupiutkie
pytania ale chcę dostać te prace, no i juz sama nie wiem jak sie przygotowac
zeby wypaść jak najlepiej. Może jakaś mała rada???
POZDRAWIAM
Ula

4. Data: 2003-06-19 22:45:17

Od: Sławomir Żaboklicki <z...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przygotowac
> zeby wypaść jak najlepiej. Może jakaś mała rada???

przy małej liczbie kandydatów decyduje rozmowa, a nie kwity (ale muszą
byc
one porządnie napisane).
To nie Ameryka i Twoje hobby dyrekcji nie zainteresuje. Ciekawe będa
dla niej
Twoje dodatkowe umiejętności (języki, komputery, ukończone kursy i
szkolenia).
Wszystko musi być udokumentowane.

A na rozmowie jesteś spokojna, zrównoważona, niekonfliktowa,
dyspozycyjna
(ale w miarę), mówisz o swoich planach zawodowych (ale bez szaleństw),
ożywiasz się, gdy mowa o młodzieży. Dyrekcja musi odnieść warażenie,
że
nie będzie z Tobą problemów bo tych ma po uszy. Dobrze przećwiczyć z
rodziną,
przyjaciółmi. W rzeczywistości będzie inaczej, ale nabierzesz pewności
siebie.

--
Pozdrawiam i trzymam kciuki
SZ

kurs/szkola rehabilitacji warszawa?
Wahadelko i MATLAB???
książki do nauki języka niemieckiego - jakie?
Hilfe!!!!!!
zakonczenie roku w przyszłym roku