podkaszarka

1. Data: 2008-06-16 18:18:49

Temat: podkaszarka
Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

witam,

kupilem sobie kosiarke spalinowa zylkowa firmy husqvarna, niestety nie
ma instrukcji obslugi po polsku lub angielsku, podobno nie wlewa sie
do tego samej benzyny ale jakas mieszanke, czy ktos moze sie podzielic
swoimi doswiadczeniami z paiwem do podkaszarek ?

dzieki

2. Data: 2008-06-16 18:50:32

Temat: Re: podkaszarka
Od: "skryba ogorodowy" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@g...com> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...
> [...]
> do tego samej benzyny ale jakas mieszanke, czy ktos moze sie podzielic
> swoimi doswiadczeniami z paiwem do podkaszarek ?

Stosuj 1 : 40
Specjalny olej do podkaszarek kupisz w marketach lub sklepach ogrodniczych.

Pozdrawiam pogodnie
skryba

3. Data: 2008-06-16 19:38:39

Od: Crimson <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kup czerwony olej do piły spalinowej
i wymieszaj z benzyną Pb95.
Na 5 litrów benzyny dolej 100 ml /mililitrów/ oleju.
Ja mierzę butelką dla niemowlaków. Wymieszaj. Koś.

4. Data: 2008-06-16 20:33:25

Od: "SP2GUB" <s...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja kupiłem czerwony olej z miarką na 3 lub 5 litrów w butelce. Ma dwie
zakrętki i odzielny zbiorniczek z miarką.

5. Data: 2008-06-16 21:03:48

Od: Crimson <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

SP2GUB pisze:
> a ja kupiłem czerwony olej z miarką na 3 lub 5 litrów w butelce. Ma dwie
> zakrętki i odzielny zbiorniczek z miarką.

Dobrze. Postępuj z instrukcją. Tyle.

6. Data: 2008-06-17 07:10:04

Od: Piotr Kieracinski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

w...@g...com pisze:

> kupilem sobie kosiarke spalinowa zylkowa firmy husqvarna, niestety nie
> ma instrukcji obslugi po polsku lub angielsku

niemozliwe! ale jesli, to: zglos sie do sklepu, zeby Ci dali lub
zajrzyj na strone Husquarny i napisz, zeby Ci przyslali pdfa

> podobno nie wlewa sie do tego samej benzyny ale jakas mieszanke

o ile podkaszarka ma silnik dwusuwowy

Piotrek

7. Data: 2008-06-17 20:11:42

Od: "Bob" <alibaba@u_duck.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do tego samej benzyny ale jakas mieszanke, czy ktos moze sie podzielic
> swoimi doswiadczeniami z paiwem do podkaszarek ?

Zapytaj Kubicę Seniora.

8. Data: 2008-06-21 13:53:02

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

w...@g...com pisze:
> witam,
>
> kupilem sobie kosiarke spalinowa zylkowa firmy husqvarna, niestety nie
> ma instrukcji obslugi po polsku lub angielsku, [...]

Zobacz:
http://www.husqvarnausa.com/manuals.html
--
pozdr. Jerzy

9. Data: 2008-06-21 19:21:00

Od: "Jan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> kupilem sobie kosiarke spalinowa zylkowa firmy husqvarna, niestety nie
> ma instrukcji obslugi po polsku lub angielsku, ...
===============
Sprzedawca MUSI dać Ci instr. po polasku. Możesz zwrócic mu towar, jesli jej
nie otrzymasz. Napisz jakie to cudo, to Ci wyślę...:)
pozdrowienia
Jan
PS. Tylko nie wlewaj ŻADNEGO czerwonego oleju. Zatarcie murowane. Kup olej
Husqvarna LS, 1:50.

[Identyfikacja] Coś doniczkowego.
Ukochana działka na Kaszubach już jest. Czy taki "myk" będzie właściwy?
choroba cytryńca
Zakladam trawnik - co na chwasty
sork na krety