podpisanie umowy a konsekwencje

1. Data: 2003-08-27 11:19:48

Temat: podpisanie umowy a konsekwencje
Od: "tweetka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Mam problem:(, podpisalam dzis umowe o prace w szkole(właściwie tylko
jeden jakiś papier), a za godzinke dostałam telefon z innej szkoły-duuuzo
lepsze warunki i więcej godzin i dluzszy okres. Czy mogę zrezgnować z tej
pierwszej? Czy jakies konskwencje do poniesiania w związku z tym???
pozdrawiam serdzecznie wszystkich i proszę o odpowiedź
tweetka

2. Data: 2003-08-27 13:26:11

Temat: Re: podpisanie umowy a konsekwencje
Od: Anka <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tweetka napisał:

> [...]
> pierwszej? Czy jakies konskwencje do poniesiania w związku z tym???
> pozdrawiam serdzecznie wszystkich i proszę o odpowiedź

1. sprawdź na umowie co podpisałaś
2. normalnie pogadaj z dyrektorem w obu szkołach
3. a może uda się połączyć obie prace?
pozdrawiam
Anka

3. Data: 2003-08-27 13:50:37

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli w ciągu 7 dni nie zjawisz się w pracy i nie usprawiedliwisz
nieobecności, twoja umowa zostaje automatycznie rozwiązana.

A tak zwyczajnie - powiedz dyrektorowi, że rezygnujesz, bo dostałaś
lepszą ofertę. Nie ma prawa wyciągnąc żadnych konsekwencji.

pozdr

cherokee

4. Data: 2003-08-27 13:52:30

Od: "tweetka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. sprawdź na umowie co podpisałaś
wypełniłam na miejscu jeden paierek i tam został(jakies dane osobowe-więc
chyba to nie była umowa o pracę???) a reszte( "wyciąg z dowodu osobistego i
inne dane personalne", "grupowe ubezpieczenie pracownicze", "oświadczenie
pracownik dla celów obliczania miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy"
dostałam do domu i mam jutro przywieźć wypełnione.
> 2. normalnie pogadaj z dyrektorem w obu szkołach
Czy mogę po prostu powiedziec w jednej ze szkół że chcę zrezygnować z pracy?
> 3. a może uda się połączyć obie prace?
niestety nie uda się:(
> pozdrawiam
> Anka
Ja równiez
tweetka

5. Data: 2003-08-27 15:25:00

Od: "zz" <zzaniewicz@[nospam]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweetka" <t...@w...pl> napisał:

> Witam! Mam problem:(, podpisalam dzis umowe o prace w
szkole(właściwie tylko
> jeden jakiś papier),

Jeżeli to co podpisałaś rzeczywiście było umową o pracę to powinnaś
dostać do ręki orginał umowy (pracodawca zatrzymuje kopie).

> [...]
z tej
> pierwszej? Czy jakies konskwencje do poniesiania w związku z tym???

Oczywiście. Zwyczajnie powiedz to dyrektorowi - nikt nie ma prawa
oczekiwać od Ciebie działania na własną szkodę.
Raczej nie doradzam rozwiazań w stylu "nie stawiam się do pracy 1
września". Dyrektorzy przecież utrzymują ze sobą kontakty zawodowe -
po co Ci w środowisku opinia osoby niepoważnej.

Pozdrawiam i życzę powodzenia
zosia

6. Data: 2003-08-27 20:44:04

Temat: Odp: podpisanie umowy a konsekwencje
Od: "alla" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Im szybciej powiesz dyrektorowi, ze chcesz odstapic od umowy o prace tym
wczesniej on sobie znajdzie nastepnego nauczyciela, nie czeka , przecie
naliczac ci beda wyplate, pomysl na jakie klopoty narazasz rowniez
ksiegowosc

7. Data: 2003-08-28 07:09:35

Od: "Adam Cichowicz" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pierwszej? Czy jakies konskwencje do poniesiania w związku z tym???
> pozdrawiam serdzecznie wszystkich i proszę o odpowiedź
Proponuję uważnie przeczytac umowę - powinna tam być klauzula, kiedy należy
stawić się do pracy i że nie stawienie się bedzie traktowane jako
rozwiązanie umowy.
ABC

8. Data: 2003-08-28 12:34:24

Od: "bAnan" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

tweetka wrote:
> wypełniłam na miejscu jeden paierek i tam został(jakies dane

zapewne byl to kwestionariusz osobowy

--
pozdro, bAnan

9. Data: 2003-08-28 17:35:51

Od: "tweetka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
wiecie jak to wszystko się skończylo? Otóz dyrektorzy spotkali sie na
zebraniu w kuratorium, no i sie dogadali za mnie:(.
Nastepnego dnia na rozmowie ten drugi powiedział że nie może mnie zatrudnic
bo tamten mnie sobie juz "zaklepał", a on nie moze robic takich "numerów" bo
uczą w tym samym mieście i nie chce psuć sobie opinii w srodowisku
nauczycielskim.
Ehhh..... szkoda, ze nikt nie pomyślał o mnie:((
pzdr
tweetka

10. Data: 2003-08-28 17:57:19

Od: "Roman" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tweetka <t...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> nauczycielskim.
> Ehhh..... szkoda, ze nikt nie pomyślał o mnie:((

Może jakimś pocieszeniem będą Ci dwa przysłowia:
1. Lepsze jest wrogiem dobrego
2. Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło

:-)

--
Prawa ucznia - tak, ale obowiązki przede wszystkim.
Odwiedź moje forum:

Lublin/nauczycieli
e-learning
plany nauczania
Socjologia/stosowane nauki społeczne na UW - opinie
FC