podsumowując, czyli o znudzonych ...

1. Data: 2002-09-19 21:20:40

Temat: podsumowując, czyli o znudzonych ...
Od: "smokol" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poczytalem co ludziska mialy do napisania ... Nie jestem nowy na liscie
bo subskrybuje ja od 2 lat. Czytam regularnie, pisze rzadziej bo sa ode
mnie wieksi eksperci, a ponadto na nadmiar wolnego czasu nie narzekam...

Moj post - moze i lekko pod wpływem emocji - byl uzasadniony. Siedze
na 14 listach dyskusyjnych bo pasji mam wiele i bardzo rzadko spotykam
sie z robieniem sobie takich hecy jak czasami na pl.rec.ogrody. Dopoki
nie trafialo to na mnie - siedzialem cicho, choc gdy ktos zadal ciekawe
pytanie sam czekalem na odpowiedzi. W przewazajacej wiekszosci
informacje sa rzetelne, poparte doswiadczeniem, probami itp. i temu
chyba ma ta lista słuzyc. Przeprasza sie "z gory" jezeli posty dotycza
sprzedazy lub kupna jakis ruchomosci, przeprasza się za posty NTG,
przeprasza sie jezeli post jest zbyt dlugi ...

... i przychodzi dzien, kiedy Ty masz jakis konkretny problem. Nie znalazles
nic w swoich ksiazkach, nie znalazłes nic w sieci (moze nawet nie wiesz
gdzie dokładnie szukac) wiec piszesz na liste z prosbą, z pytaniem ...

Jest ! Jedna, dwie, trzy odpowiedzi ... Otwierasz i czytasz "zacznij czytac
ksiazki", albo "skorzystaj z internetu" - co wiec przychodzi Ci do glowy ?
:(((

Na szczęście na moje pytanie o ciecie brzoz dostalem kilka maili wyslanych
na moj prywatny mail, a nie na liste. Ktos zadal sobie trud by poszukac dla
mnie w sieci, ktos zajrzal do fachowej ksiazki, ktos napisal, ze sam cos
eksperymentowal, ale mu nie wyszlo itp. itd. Tak wiec zyczliwi ludzie sa,
ale istotnych dla mnie informacji nie przeczytalem niestety na liscie
pl.rec.ogrody

Nie jestem pozbawiony poczucia humoru, a wrecz przeciwnie ... Lubie czytac
posty z zartobliwym potraktowaniem tematu, ale jeżeli ktos ma nadmiar
wolnego
czasu i ma udzielac takich odpowiedzi - to chyba nie ma to sensu. Ma ktos
ochote
na jaja - jest lista pl.rec.humor, albo niech idzie na przedwyborcze
spotkanie
"Samoobrony"

Jezeli wiekszosc uwaza, że moje pretensje do niektorych bywalcow grupy sa
nieuzasadnione - od jutra zaczynam odpisywac na każdy post. Na pytanie "jak
pozbyc sie kretow" - napiszę "dac każdemu po 20 dolarów i niech se ida",
jak komus zzółknie jakaś roslinka - napisze zeby pomalował zielonym sprayem
!

Pomyslow jak sadze mi nie zabraknie ... Oczywiscie zartuje.

Cenie swoj czas i czas innych, cenie dobry dowcip i blyskotliwosc, ale niech
niektorzy z tych co lubia pozartować na lamach listy - zanim wyslą swoją
odpowiedz
na byc może (dla kogoś) ważne pytanie - niechaj zastanowia sie nad trescia
swej
porady.

To tyle, przepraszam za zanudzanie. Pozdrawiam wszystkich

smokol

2. Data: 2002-09-19 21:27:39

Temat: Re: podsumowując, czyli o znudzonych ...
Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "smokol" <s...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> Poczytalem co ludziska mialy do napisania ... Nie jestem nowy na liscie

Strasznie smęcisz.
Nie czytasz wiele - to pewne. Wolisz zapytać niż poszperać. Jesli coś Cię
nurtuje to.... tym gorzej dla tego cosia :-(
Puszczasz post o niczym bo... cos Cię dręczy i masz dołek.
Ale ..uszy do góry ;-) I sadzonka do dołka.
W ogrodzie jestteraz moc roboty ;-))))
Nie irytuj się Człowiecze.
Pozdrawiam.
Grzegorz

3. Data: 2002-09-19 21:54:55

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "smokol" <s...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
do vertim@ld,onet.pl
.. no i po co wogóle odpisujesz ?? Szkoda miejsca na liście ... :(((((>

Na szczescie nie tobie oceniac co komu wypada.
Tepie bezmyslnosc.
Wtedy mi nie szkoda.
Pozdr

4. Data: 2002-09-20 10:05:08

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> .. no i po co wogóle odpisujesz ?? Szkoda miejsca na liście ... :(((((>
>
> Na szczescie nie tobie oceniac co komu wypada.
> [...]
hehe
Grzesiu w formie (takim jakim go lubie)
odpoczal juz zapewne po trudach Polagry
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

5. Data: 2002-09-20 13:28:30

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Dzieki Tadeuszu. Przynajmniej Ty mnie rozumiesz. :-))
Pokaze za chwile Twoj post mojej zonie ;-)
Odpocznę za chwilke w ogrodzie i spedze tam caly weekend.
Ku radosci tych, ktorzy zasypuja mi skrzynke inwektywami, ktorych nie godzi
sie cytowac.
Ale juz od poniedzialku... ;-)
Pozdrawiam
Grzegorz

6. Data: 2002-09-20 20:39:08

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na 14 listach dyskusyjnych bo pasji mam wiele i bardzo rzadko spotykam
> sie z robieniem sobie takich hecy jak czasami na pl.rec.ogrody.

Był czy nie był ,ale wydaje mi się że niepotrzebnie drążysz temat . Siedzisz
na 14 listach ? Ja przeglądam 6 i już mam dosyć ;-))
Poza tym weź pod uwagę,że listy nie są obowiązkowe,to znaczy nikt nie musi
jak nie ma ochoty odpowiadać ,a jak ma ochotę to akurat nie musi mieć czegoś
mądrego do powiedzenia .

Ja tę grupę cenie za poczucie humoru (tak inne w porównaniu z innymi
grupami ) i za to ,że można tu czasem popleść trzy-po-trzy.
Radzisz innym aby poszli na pl.rec.humor.Wydaje mi się,że przesadzasz. Tu są
ludzie którzy są miłośnikami ogrodów i jednocześnie wielu z nich ma poczucie
humoru - i to ich jakoś łączy (jest kilka wyjątków - laureatów nagrody
przechodniej ) . ;-)))

To tyle

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

7. Data: 2002-09-20 21:18:35

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki Tadeuszu. Przynajmniej Ty mnie rozumiesz. :-))
> Pokaze za chwile Twoj post mojej zonie ;-)
ja lubie roznorodnosc
i Ciebie Grzesiu wlasnie za Twoj ostracyzm
:)
a tak wogole to zawsze staram sie
NIL MIRARII, NIL IDIGNARI SED INTELLEGERE
( nie dziwic sie, nie oburzac ale zrozumiec)

> Odpocznę za chwilke w ogrodzie i spedze tam caly weekend
> Ku radosci tych, ktorzy zasypuja mi skrzynke inwektywami, ktorych nie
godzi
> sie cytowac.
hehe
szkoda
ze nie tutaj
byloby wesolo
:)))))
> Ale juz od poniedzialku... ;-)
> Pozdrawiam
> Grzegorz
:)
zpozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

Re: a jednak zapytam o winorosla - Grzesiowi
Kora
Re: Lesczyna
Fuksje i hortensje (co w zimie)?
muszki i kaktusy