podwale 25

1. Data: 2003-12-15 10:29:27

Temat: podwale 25
Od: "anton" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z szanownych grupowiczów miał przyjemność bawić w lokalu K.P
PODWALE 25 w Warszawie? jeśli tak to proszę o godne polecenia dania. Jako
KO-wiec we firmie mam za zadanie ustalić menu tamże. Osobiście miałem
przyjemność spożyć deskę grilowanych mięs. CO jeszcze? Z góry dziękuję.

--
````````````````````````````````````````````````````
````````````````````````

1. Data: 2003-12-15 14:17:11

Temat: Re: podwale 25
Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anton" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> KO-wiec we firmie mam za zadanie ustalić menu tamże. Osobiście miałem
> przyjemność spożyć deskę grilowanych mięs. CO jeszcze? Z góry dziękuję.

jadlam tam zurek (najlepszy jaki jadlam ) i zupe gulaszowa - tez bardzo
dobra.... deska mies jak najbardziej do polecenia, co wiecej? hmmm acha
koledzy ejdli golonke i sledziki roznego rodzaju i rowniez byli zadowoleni
smakowo
pozdr

1. Data: 2003-12-15 14:36:54

Od: "Tomcio" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> KO-wiec we firmie mam za zadanie ustalić menu tamże. Osobiście miałem
> przyjemność spożyć deskę grilowanych mięs. CO jeszcze? Z góry dziękuję.

Witam
Bylem tam 2 tyg. temu. Kolega smakowal zupke grzybowa i ponoc bardzo dobra
byla, ja zamawialem schab w sosie grzybowym - takze calkiem dobry.
Golonki sa sporych rozmiarow, dla smakoszy jak znalazl.

Tomek

1. Data: 2003-12-15 14:54:26

Od: "Corrina" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> KO-wiec we firmie mam za zadanie ustalić menu tamże. Osobiście miałem
> przyjemność spożyć deskę grilowanych mięs. CO jeszcze? Z góry dziękuję.

Byłam chyba z kilkadziesiąt razy - to jedno z moich ulubionych miejsc a co
najważniejsze - tanio ! Szczególnie jak na lokalizację na Starówce :)
Ostatnio miałam okazję zakosztować (wreszcie !) wspaniałych, naprawdę
genialnych muli
Poza tym bardzo ok. jest pierś kurczaka grillowana z fetą. Generalnie
najczęściej bywam w Kompanii w aju, kiedy jest sezon na szparagi - wtedy
jest to prawdziwa uczta dla podniebienia !!
W zeszłym roku mieliśmy tam świąteczną kolację z firmą, jedliśmy i piliśmy
bez ograniczeń, menu było specjalnie dla nas, niestety już nie pamiętam
dokładnie, z czego się składało, ale przystawek było strasznie dużo a główne
dania były tak wielkie, że nikt nie mógł przejeść :)

pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-12-15 14:55:59

Od: "Corrina" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aaa! JEszcze tatarek ! I koniecznie żeberka ! :) Ale w sumie lepsze (ale
tylko troszkę) są u Fishera - w innej restauracji Jarczyńskiego na Placu
Bankowym - ale to już może na grupie warszawskiej :)
pozdr
Kasia

wczorajszy Makłowicz
Ryba z jabłkami
Masa makowa z bakaliami - co z nią zrobić?
dodatek do maila prosba
Prosba