Przytulanka nigdy dość!

101. Data: 2013-04-29 18:11:43

Temat: Re: poemat o zielonym kapturku, zielonej żabie, zielonej kapuście, zielonym dziecku tylko skorpion i koza nie farbowane
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kali" <g...@t...pl> napisał w wiadomości
news:klm6au$1qt$1@mx1.internetia.pl...

> news:517e97f6$0$26703$65785112@news.neostrada.pl...
>>
>> Użytkownik "kali" <g...@t...pl> napisał w wiadomości
>> news:klm39c$nmg$1@mx1.internetia.pl...
>>>>
>>>> Znaczy babcia klozetowa?
>>>
>>> widze
>>
>> Precyzyjnie niczym chironmata.
> do tego nie trzeba chiromancji
> wystraczy - zwykłe :
> głodnemu chleb na myślłi

ziew

102. Data: 2013-04-29 20:53:12

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 29 Apr 2013 14:14:30 +0200, ZOŁZA napisał(a):

> jesteś taką znawczynią poezji, że nawet nie zauważyłaś
> że to są słowa kalego(kali) z wczoraj z 20:03 do dębskiej i to dla
> postronnego/ nie wtajemniczego czytelnika mogące się wydać co najwyżej
> absurdalne. i dlatego właśnie , uważam, że podobny stosunek i pojęcie
> masz o mojej poezji.
> czasem mnie przerażasz z tym parciem na oślep, jakby bez
> zastanowienia.

Być może dla Ikselki słowa kalego to czysta poezja :)

M.

103. Data: 2013-04-29 21:16:17

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kali pisze:

> Użytkownik "ZOŁZA" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

> no nie żartuj :)))
> naprawdę - nie wiem czemu czepiasz
> sie XL-ki w tej sprawie ?
>
> Zarówno z kontekstu jak
> i treści widać az za bardzo
> że to żarty. Ich styl wybrany został przez
> Przemka - a ja troche tylko to rozwinałem.
>
> Tego nie da sie żadną miarą porównać
> do Twoich wierszy - więc nie wiem
> czemu ocena tego (jak by nie była) miała by
> rzutowć na zdolności oceny Twych wierszy ?
[...]

Wiedziałem kiedy zamilknąć, wiedziałem - Ty nie wiedziałeś i się teraz
wijesz :))

Dębska

104. Data: 2013-04-29 21:24:13

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysłąw Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> kali pisze:

> Wiedziałem kiedy zamilknąć, wiedziałem - Ty nie wiedziałeś i się teraz
> wijesz :))

przyznaje - masz to doświadczenie
z kobietami - a ja cóż .. :))))

ale
"jeden węż, dwa wąże, trzech wężów, czterech wąży "
jest miejsce na wicie się - zawsze możesz dołączyć :))))))

105. Data: 2013-04-29 21:40:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 29 Apr 2013 14:14:30 +0200, ZOŁZA napisał(a):

> jesteś taką znawczynią poezji, że nawet nie zauważyłaś
> że to są słowa kalego(kali) z wczoraj z 20:03 do dębskiej

Jesteś taka pewna? - wasnei dlatego się w ogóle odezwałąm, ze zauwazyłam.
Wyraziłąm uznanie tylko dlatego, że ZROBIŁAŚ z tego wiersz. A to już jest
inne dzieło - Twoje.

> i to dla
> postronnego/ nie wtajemniczego czytelnika mogące się wydać co najwyżej
> absurdalne.

Nie DLA MNIE.

> i dlatego właśnie , uważam, że podobny stosunek i pojęcie
> masz o mojej poezji.

Wniosek dosyć ryzykowny, ale dziękuję bardzo, więcej się nie wypowiem na
remat Twojej poezji - nie ma tematu.

> czasem mnie przerażasz z tym parciem na oślep, jakby bez
> zastanowienia.

Czytaj wyży.
--
XL

106. Data: 2013-04-29 21:42:09

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-29 21:24, kali pisze:

> [...]
> "jeden węż, dwa wąże, trzech wężów, czterech wąży "
> jest miejsce na wicie się - zawsze możesz dołączyć :))))))
coście się na moją stopkę tak uwzięli. moja lulu z przedszkola
ten slogan przyniesła a wszyscy od razu jakieś czochrate myśli. :(

--
jeden węż, dwa wąże, trzech wężów, czterech wąży ...

107. Data: 2013-04-29 21:43:39

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-29 21:40, Ikselka pisze:

> Jesteś taka pewna? - wasnei dlatego się w ogóle odezwałąm, ze zauwazyłam.
> Wyraziłąm uznanie tylko dlatego, że ZROBIŁAŚ z tego wiersz. A to już jest
> inne dzieło - Twoje.

:( zamilcz już lepiej, bo sie pogrążasz.

--
jeden węż, dwa wąże, trzech wężów, czterech wąży ...

108. Data: 2013-04-29 21:47:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 29 Apr 2013 16:08:00 +0200, ZOŁZA napisał(a):

> jak to nie. tosz ikselka nasza najumniejsza
> z umnych stfierdziła żes silnie utalentowany :))

Potraktowałam Twój przetwór (bo nie utwór) jako humorystyczną transformację
tekstu prozatorskiego w poetycki. Dlatego mi się spodobał, ze w postaci
wiersza wybrzmiał (ten tekst) zupełnie inaczej niż pierwowzór, jako ze w
innych miejscach ma teraz akcenty emocjonalne i inny sens - a wszystko to
uzyskane JEDYNIE poprzez zmienioną wersyfikację.

Kiedyś słuchałam jak wybitny aktor INTERPRETOWAŁ książkę telefoniczną. To
naprawde BRZMIAŁO.

Jednakże pisząc te parę słów wyjaśnienia czuję się jakbym pisała do sciany
niezdolnej do ich pojęcia, cóż.

I ostatnia moja wypowiedź na temat Twej poezji: nie przewiduję żadnego
pozytywnego odzewu ze strony osoby oceniającej, no niestety. Wierszyki
ładne, ale nic sobą poza tym nie reprezentujące. To tak na serio teraz.

--
XL

109. Data: 2013-04-29 21:47:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 29 Apr 2013 16:16:42 +0200, kali napisał(a):

> zart jej sie spodobał i tyle :)))

Oczywiście ze o to chodziło, nic więcej.
--
XL

110. Data: 2013-04-29 21:48:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 29 Apr 2013 16:32:56 +0200, ZOŁZA napisał(a):

> no pięknie z twojej strony, to teraz dałeś
> jej argument żeby sie wymigać/ wyślizgać ze swojej ignorancji

333-]
--
XL

Katolicyzm przenosi się do afryki i...
Zmiana pola patrzenia
Polacy w tragicznych nastrojach. Jest coraz gorzej
Qrwa, przecież to juz nie jest państwo tylko zwykły matrix dla schizofreników opętanych przez wiarę w jedynego słusznego boga.
Czy mozna prosic o zaprzestane wojny religijnej na tej grupie i przeniesienie je na jakis pl.syf.i.inne.debilizmy?