pogotowie - z ostatniej chwili

11. Data: 2002-10-14 20:05:34

Temat: Re: pogotowie - z ostatniej chwili
Od: "Pierre" <p...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tym bardziej, że Evitka miała na tyle trzeźwy umysł, aby przez całą sobotę
korespondować na tej liście dyskusyjnej, nie słuchając rad ludzi aby po
prostu poszła do stomatologa. Polecam wcześniejsze posty.

Pierre

12. Data: 2002-10-14 20:17:43

Od: "Mamak z Galicji" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gratuluje pomyslu!!!, genialny,
> Ciekawe czy przysla rachuneczek, mam nadzieje,

Wg pana (tfu) ministra - był to _uzasadniony_ wyjazd. On przecież wyraźnie
powiedział - że każdy wyjazd jest słuszny - za wyjątkiem pijanych.

--
Mamak z Galicji
irc: Mamak #prk

13. Data: 2002-10-14 20:18:54

Od: "Mamak z Galicji" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "evita" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

>Postanowiliśmy wezwać pogotowie.

Powinniście dostać sporego kopa w dupę!!!

--
Mamak z Galicji
irc: Mamak #prk

14. Data: 2002-10-14 21:37:27

Od: "Dominika Taracińska" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "evita" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

A my też dobitnie o waszej głupocie. To naprawde było egoistyczne i nie
odpowiedzialne. Trzeba było się zastosować do tego co napisaliśmy w postach.
Może na przyszłość będziecie bardziej rozsadni.

15. Data: 2002-10-15 08:11:08

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mamak z Galicji" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
wyraźnie
> powiedział - że każdy wyjazd jest słuszny - za wyjątkiem pijanych.

Kiedyś znana była historia o facecie, który się stoczył, dlatego, że jakaś
reporterka zażyczyła sobie zrobić reportaż z izby wytrzeźwień... i cała
polska oglądała faceta, któremu po raz pierwszy zdarzyło się wypić więcej,
ale już dla całej Polski został nałogowym alkoholikiem do pomiatania...
Pomijając już fakt, że alkoholizm to podobno choroba...
--
Joanna z mieszanymi uczuciami
http://jduszczynska.republika.pl

16. Data: 2002-10-15 12:02:31

Od: "Tenpa Dhargye" <T...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości

> Jak słyszę o czymś takim to przeklinam pana
ministra z odwołanie opłat z
> bezpodstawne wezwanie pogotowia. Powinniście
zapłacić koszta z tym związane
> i ewentualnie odszkodowanie wszystkim osobom do
których z tego powodu na
> czas pogotowie nie dojechało.

Weź pod rozwagę, że wiele biednych ludzi zmarło,
bo bali się, że zostaną zakwalifikowani jako
"bezpodstawni" i nie wzywali pogotowia.

--
Rafał

===============================
"Oby wszyscy, którzy mieli przyjemność
lub przykrość spotkać się ze mną
osiągnęli doskonały stan Buddy"
Milarepa

17. Data: 2002-10-15 12:45:26

Od: "Piotr Wozniak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oleńka <o...@b...wroc.pl> napisał(a):

Dokladnie tak. Zgadzam sie z wypowiedzia Oli w 100% !!!

pzdr
PIT

18. Data: 2002-10-15 12:55:49

Od: "Piotr Wozniak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

evita <e...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> była nieziemsko zdziwiona, że dzwonię "z zębem" i głucha na tłumaczenia, że
> aby udać się gdziekolwiek, potrzebny jest silny zastrzyk p-bólowy.
> - Proszę iść do przchodni na ostry dyżur.
> - Proszę Pani, moja narzeczona teraz płacze z bólu i nie jest w stanie się
> ruszyć, ma wysoką gorączkę.
> - Proszę Pana, my nie jesteśmy od tego. Prywatnie polecam na taki ból
> (uwaga!!!) ...cebulę w uchu.
>
> (bez komentarza).
>
> Po jakimś czasie zadzwoniłem ponownie, tym razem bezczelnie kłamiąc o
> łopotaniu serca, omdleniach i niemal agonii. Przyjechali. Swoje oczwyiście

Bo zamiast zawracac glowe instytucji przeznaczonej WYLACZNIE DO RATOWANIA
ZYCIA powinienes wziac taksowke/odpalic samochod i zawiezc narzeczona na ta
chirurgie szczekowa albo do calodobowego gabinetu stomatolog.Jesli nie
rozumiesz, ze zajmujac czas ratownikow przyczynic sie mozesz do czyjejs
smierci w tym czasie to moze trafia do Ciebie pieniadze. -Wiesz ile kosztuje
jeden wyjazd karetki "R"? Tyle, ze moglbys taksowka cala noc po miescie
jezdzic za ta kase. Oczywiscie najlatwiej to olac, bo za tamto placi jakis
enigmatyczny platnik (czyli wszyscy ubezpieczeni) a za taxi ty sam. Myslenie
takie jednak nie zmienia calkowicie zlej oceny ekonomicznego porownania obu
ewentualnosci. Gdybys musial zaplacic za uzywanie eRki jak taxowki to bys juz
tak wiecej nie zrobil.
PRZYWROCIC ODPLATNOSC ZA NIEUZASADNIONE WYJAZDY POGOTOWIA
RATUNKOWEGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!

PZDR
pit

19. Data: 2002-10-15 13:02:19

Od: "Piotr Wozniak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mamak z Galicji <m...@w...pl> napisał(a):

> [...]
>

> Wg pana (tfu) ministra - był to _uzasadniony_ wyjazd. On przecież wyraźnie
> powiedział - że każdy wyjazd jest słuszny - za wyjątkiem pijanych.

Precz z tym schizolem Lapinskim!!!!!!!
Precz z socjalistycznymi pierdolami SLD-UP-PSL!!!!!!!!!!!

20. Data: 2002-10-15 22:56:20

Od: "Jerzy Zamojski" <j...@o...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich serdecznie! Jako anestezjolog pracujacy w pogotowiu od
przeszlo 20 lat jestem naprawde zbudowany tym spontanicznym odzewem licznych
grupowiczow o zdrowym podejsciu do instytucji Pogotowia!!! Serdecznie
Dziekuje!! W imieniu swoim i naszych pacjentow, ktorych życie jest
zagrożone! Więcej takich głosów, a bliżej nam będzie do normalności!!
Pozdrawiam! Jerzy Zamojski, lek.med

Laryngologia. Szczecin
siniaki - chyba za czesto
Sztuczna Zastawka sercowa