pokoje dziecięce

1. Data: 2007-08-12 00:25:51

Temat: pokoje dziecięce
Od: "krzysia" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Cześć dziewczyny szukam inspiracji do pomalowania ozdobnego pokoju dzieci.
Pokój jest niewielki a wręcz mały mieści się w nim łóżko piętrowe dla chłopca 6
lat i dziewczynki 4 lata. mam mało czasu bo tylko tydzień i muszę go zrobić tak
aby pogodzić oboje dzieci. Pomóżcie podrzućcie jakieś pomysły a może zdjęcia.

2. Data: 2007-08-12 05:54:21

Temat: Re: pokoje dziecięce
Od: grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krzysia napisał(a):
> [...]
> aby pogodzić oboje dzieci. Pomóżcie podrzućcie jakieś pomysły a może zdjęcia.

Moja znajoma pomalowala sciany na bialo, a potem dala dzieciom do reki
kolorowe pisaki i farby i zostawila im wolna reke. Kazde wymalowalo
,,swoja" czesc scian wedlug wlasnego uznania. Przyznaje, ze wyglada
awangardowo, ale dzieci zachwycone ;-))
Grazyna

3. Data: 2007-08-12 12:10:27

Od: "AgaM" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krzysia" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
zrobić tak
> aby pogodzić oboje dzieci. Pomóżcie podrzućcie jakieś pomysły a może

Podziel pokój po przekątnej, dwie ściany dla dziewczynki (zależy co ją
interesuje: Barbie i cała otoczka, kolorowa łąka, morski brzeg albo pałac)
dwie dla chłopca (samochody, piłka nożna, koszykówka, statek piracki,
muzyka). Trudno doradzać nie znając zainteresowań dzieci. Jeśli chłopiec
lubi piratów to w jego części namaluj statek piracki a morski brzeg namaluj
dziewczynce, będzie pełna nie kolidująca ze sobą kompozycja.

AgaM

4. Data: 2007-08-13 15:48:44

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

krzysia wrote:
> [...]
> aby pogodzić oboje dzieci. Pomóżcie podrzućcie jakieś pomysły a może zdjęcia.

Jeśli masz w pobliżu Castoramę, to mają trochę ciekawych i tanich
szablonów. U mnie dzieci mają w swoim pokoju ściany do wys 1,20 m
pomalowane na zielono, wyżej na blado żółto. Nad zielonym brązowy
szlaczek w dinozaury (szablony z castoramy).

Pozdrawiam
Bea

5. Data: 2007-08-13 21:18:15

Od: "magdda" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprawdzie nie jest dokładnie to czego szukasz, ale może Cię coś zainspiruje
http://www.murals-for-kids-rooms.com/index.htm

6. Data: 2007-08-14 22:55:30

Od: "Sylwia" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,
mam troszkę inną propozycję wpisz w google (obrazki) hasło Children's Room lub
po niemiecku Kinderzimmer pojawią się miliony inspiracji. Życzę owocnych łowów
na inspirację a później wielu ochów i achów, no i uścisków od zachwyconego
potomstwa.
pozdrawiam Sylwia

7. Data: 2007-08-20 15:47:06

Od: "krzysia" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na inspirację a później wielu ochów i achów, no i uścisków od zachwyconego

Dziękuję z całego serca za wasze propozycje oczywiście skorzystałam z
podpowiedzi i biorę się do pracy mam już zgromadzone materiały i szablony a co z
tego wyjdzie pokażę po pracy.

Proszę o poradę
xxx góry
Poradźcie:(