pokrowce na fotele

1. Data: 2010-02-19 18:16:29

Temat: pokrowce na fotele
Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Moi Mili.
Podjęłam się uszyć pokrowce na fotele mojej siostry.
Spisałam wymiary i zastanawiam się jak do tego podejść.
Pokrowce nie mają być dopasowane, ale mają w miarę przyzwoicie wyglądać.
Może ktoś z Was ma doświadczenia i poradzi jak to zrobić.

Poszukiwanie w google nie dało rezultatu.
Są dyskusje, ale żadnych konkretnych pomysłów czy linków lub zdjęć.

Pozdrawiam Krycha

2. Data: 2010-02-19 18:39:40

Temat: Re: pokrowce na fotele
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Feb 2010 19:16:29 +0100, Krycha napisał(a):

> Podjęłam się uszyć pokrowce na fotele mojej siostry.
> Spisałam wymiary i zastanawiam się jak do tego podejść.
> Pokrowce nie mają być dopasowane, ale mają w miarę przyzwoicie wyglądać.

http://www.studiofiran.bho.pl/allegro/krzeslo_stangr
et_wzor10.jpg
http://zwiadowca.pl/katalogproducentow/zwiadowca/173
/prezentacja/zalaczniki/173_080503214836233_pokrowce
.jpg
http://bi.gazeta.pl/im/8/2238/z2238328X.jpg
http://s2.alejka.pl/i2/p/43/06/178c2184df584_0_b.jpg
http://www.pieknewnetrze.com.pl/pokrowce_slubne.php
http://bi.gazeta.pl/im/1/6934/z6934461X.jpg

itd....
http://images.google.pl/images?hl=pl&gbv=2&tbs=isch%
3A1&sa=1&q=pokrowiec+na+krzes%C5%82o&btnG=Szukaj&aq=
f&oq=&start=0

Na koniec - warte obejrzenia i przeczytania:
http://artdeco.blox.pl/html/1310721,262146,14,15.htm
l?5,2006
--

Ikselka.

3. Data: 2010-02-20 00:20:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Feb 2010 19:39:40 +0100, XL napisał(a):

> [...]
3A1&sa=1&q=pokrowiec+na+krzes%C5%82o&btnG=Szukaj&aq=
f&oq=&start=0

> Na koniec - warte obejrzenia i przeczytania:

Dzięki, Ikselko :-)
Ależ proszę bardzo!
:-)
--

Ikselka.

4. Data: 2010-02-20 20:06:51

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(....)
> Na koniec - warte obejrzenia i przeczytania:
> http://artdeco.blox.pl/html/1310721,262146,14,15.htm
l?5,2006

Fajne, dziękuję, obejrzałam.
Wszystko bardzo ładnie wygląda. Takie fachowe.
Mój wyrób nie będzie taki "obcisły".

Mam nadzieję również na rady tych co zrobili coś takiego,
jeżeli w ogóle są tacy na grupie.

Pozdrawiam Krycha.

5. Data: 2010-02-22 19:31:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Feb 2010 21:06:51 +0100, Krycha napisał(a):

> (....)
l?5,2006

> Fajne, dziękuję, obejrzałam.

Proszę bardzo, lubię takie gadżety, choć ich nie posiadam, bo po prostu to
nie mój styl.

> Wszystko bardzo ładnie wygląda. Takie fachowe.
> Mój wyrób nie będzie taki "obcisły".

Te pokrowce są obcisłe tylko u góry, żeby się trzymały i nie zsuwały, nie
marszczyły od siedzenia - wg mnie powinna góra być obcisła z tych właśnie
względów praktycznych. Dekoracyjny dół to ozdoba i ułatwienie w zakładaniu.

--

Ikselka.

Maki Van Gogh
xxx poszukuję