pól etatu

1. Data: 2003-04-29 05:24:47

Temat: pól etatu
Od: "Andrus" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Własnie otrzymalem wstępną propozycję pracy na pół etatu w gimnazjium jako
nauczyciel fizyki. Z czym wiąże się podjęcie pracy w niepełnym wymiarze ?

1. Czy w związku z tym staż będzie trwał 2 lata ?

2. Jeśli tak to czy gdy za rok zwiększy się do pełnego wymiaru to będzie trwał on
półtora roku ? czy cały czas 2 lata ?

3. Czy aby zostać nauczycielem mianowanym muszę byc zatrudnionym w pełnym wymiarze w
danym przedmiocie. ?

4. Na sto procent nie wiem ale jeśli będzie to 8 godzin fizyki i 2 godziny techniki
(czyli niepełne nawet pół etatu w danym przedmiocie to wiąże się to z jakimiś
konsekwencjami dla mnie ?

Dzięki za ewentualną pomoc

Pozdrawiam

Andrus

2. Data: 2003-04-29 05:55:04

Temat: Re: pól etatu
Od: "Andrus" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiscie kontraktowy a nie mianowany

Sorky

3. Data: 2003-04-29 10:26:03

Od: "Roman O." <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Roman
Nie wiesz? Zobacz tu:

4. Data: 2003-04-29 13:30:00

Od: "Andrus" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurcze myślałem ze się dowiem od źródła bo przypadki sa bardzo konkretne a tu zwykła
spychologia :-(

pozdr

Andrus

5. Data: 2003-04-29 13:45:28

Od: "Roman Stachowiak" <a...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrus" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
Kurcze myślałem ze się dowiem od źródła bo przypadki sa bardzo konkretne a
tu zwykła spychologia :-(

Naprawdę polecam faq - a zwłaszczą tę stronę:
http://www.nowemiasteczko.org/faq/pyt6.html
Dowiesz się z samego źródła

--
RomanS
http://pse.of.pl
http://www.nowemiasteczko.org

pozdr

Andrus

nowe blogi dzienniki internetowe
matura pisemna z j. obcych a słownik?????
Studia - drugi kierunek - płatny???
PomocY
DSWE