poł roczny staż

1. Data: 2003-08-25 21:47:58

Temat: poł roczny staż
Od: "kayin" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy wiadomo wam cos o wprowadzenie w przyszłym roku poł rocznego
stażu.Czytałem o tym w gazecie farmaceutycznej i jestem troche
zaniepokojony.Niby staż zostanie skrocony :) ale praca za friko to lekka
przesada.Przez poł roku pracowac i nie dostawac ani złamanej zlotowki.Wiem
ze jest ciezko o przyjecie do apteki na staż ale poł roku studiow wiecej nie
bawi mnie.Moze tylko martwie sie na zapas?

2. Data: 2003-08-26 19:16:47

Temat: Re: poł roczny staż
Od: "Przemysław Sajewski" <a...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kayin" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
nie
> bawi mnie.Moze tylko martwie sie na zapas?
A za co chcesz dostawac pieniadze, jesli po studiach nie masz KOMPLETNIE
pojecia o pracy w aptece.
Zaczynajac od tego, gdzie lezy enarenal , a etopiryna.... Nie masz pojecia,
ze mozesz wydac nierefundowany lek jako refundowany.
Nie znasz przepisow i mozna tak wiele wymieniac. Czy ktoc ma Ci placic za
to, ze Cie uczy?????????
pozdrawiam
Przemek

3. Data: 2003-08-27 18:01:46

Od: "Pivoski" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ze mozesz wydac nierefundowany lek jako refundowany.
> Nie znasz przepisow i mozna tak wiele wymieniac. Czy ktoc ma Ci placic za

Moim zdaniem średnio zdolny absolwent farmacji już po 2 - 3 miesiącach stażu
jakoś sobie radzi i z pewnością zasługuje na wynagrodzenie. Rozumiem że
niektórzy właściciele aptek chętnie wydłużyliby staż do 5 albo więcej lat
żeby zapenić sobie tanią (a najlepiej bezpłatną) siłę roboczą ale na
szczęsie to nie oni o tym decydują :)
Pozdr.,
P.

Studium farmaceutyczne