polecam specjalistów od ogrodów

1. Data: 2007-04-10 22:45:47

Temat: polecam specjalistów od ogrodów
Od: k...@y...com szukaj wiadomości tego autora

hej!

Jako mieszkanka Wrocławia gdzie posiadam mały domek z dość dużym bo
około 1200m2 ogódkiem musze polecic usługi firmy, którą znalazlam w
intenecie http://www.projektowanieogrodu.pl.

profesjonalnie i bedzo fajnie zajęli się moim ogrodem:)

dzieki chlopcy:)

2. Data: 2007-04-11 06:41:36

Temat: Re: polecam specjalistów od ogrodów
Od: w...@g...com (Witold Barłóg) szukaj wiadomości tego autora

On 2007-04-11, at 00:45, k...@y...com wrote:

> [...]
> intenecie http://www.projektowanieogrodu.pl.
>
> profesjonalnie i bedzo fajnie zajęli się moim ogrodem:)

może dasz linka do jakichś fotografii? na ich stronie nic
zachęcającego niema

Witek--

3. Data: 2007-04-11 06:50:05

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

musze polecic usługi firmy

Nie musisz.Ale wypadałoby w tytule zaznaczyć,ze spam.

Lilka

4. Data: 2007-04-11 13:46:24

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@y...com> napisał w wiadomości
s.com...
> [...]

>intenecie http://www.projektowanieogrodu.pl.

>profesjonalnie i bedzo fajnie zajęli się moim ogrodem:)

Autorka postu jest tak wniebowzięta, że myślę, iż Ci chłopcy chyba nie tylko
ogrodem się zajęli :))) Sa tam gdzieś na stronce fotki chłopców?

Pozdrawiam
Kaśka

5. Data: 2007-04-11 17:53:23

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@y...com napisał(a):
> hej!
>
> Jako mieszkanka Wrocławia gdzie posiadam mały domek z dość dużym bo
> około 1200m2 ogódkiem musze polecic usługi firmy, którą znalazlam w
> intenecie http://www.projektowanieogrodu.pl.

1. A czy odróżniają:
cyt.: "Nawadnianie ogrodów, [od], nawodnienia ogrodów, [...]"
http://www.nawadnianie.wirtua.net/PartnerDefault.asp
?PartnerID=36

2. Czy koszt załozenia ogrodu waha się od 100 do 153% tak jak poniżej?
cyt. : "Koszt budowy ogrodu
Projekt: 5-10%
Odwodnienie działki: 5-8%
Ukształtowanie terenu: 5-10%
Ścieżki i podjazdy: 30-40%
Nawadnianie: 10%
Zbiornik wodny: 5-15%
Instalacja elektryczna: 10-15%
Architektura ogrodowa: 5-15%
Roślinność: 15-20%
Trawnik: 10%"
http://www.ogrody.wirtua.net/PartnerArtykuly.asp?Par
tnerID=26&PartnerArtykulID=26
3. A potrafią zrobić profesjonalnie wodospad wodny?
http://www.ogrody.wirtua.net/PartnerProdukt.asp?Part
nerID=26&PartnerProduktID=858&PartnerKategoriaID=120
:-)

> profesjonalnie i bedzo fajnie zajęli się moim ogrodem:)

Czy wszyscy profesjonalni odrodnicy są aż tak zajęci, że muszą pisać tuż
po północy i naprawdę nie potrafią zdać się na innych profesjonalistów
speców od reklamy?
:-(
pozdr. Jerzy

6. Data: 2007-04-12 10:51:44

Od: Koala <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak wrote:

> 2. Czy koszt załozenia ogrodu waha się od 100 do 153% tak jak poniżej?
> cyt. : "Koszt budowy ogrodu
> Projekt: 5-10%
> Odwodnienie działki: 5-8%
> Ukształtowanie terenu: 5-10%
> Ścieżki i podjazdy: 30-40%
> Nawadnianie: 10%
> Zbiornik wodny: 5-15%
> Instalacja elektryczna: 10-15%
> Architektura ogrodowa: 5-15%
> Roślinność: 15-20%
> Trawnik: 10%"
> http://www.ogrody.wirtua.net/PartnerArtykuly.asp?Par
tnerID=26&PartnerArtykulID=26
Zeby bylo mniej smiesznie, to ten sam artukul jest w ostatnim dodatku do
"Ladnego domu", pt. "Ladny ogrod", wiec gdzies tu slychac plagiat...
pozdr.
koala

7. Data: 2007-04-12 18:02:40

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Koala napisał(a):
> Jerzy Nowak wrote:
[...]
tnerID=26&PartnerArtykulID=26

> Zeby bylo mniej smiesznie, to ten sam artukul jest w ostatnim dodatku do
> "Ladnego domu", pt. "Ladny ogrod", wiec gdzies tu slychac plagiat...

Nadal TO robią?
Fuj.
pozdr. Jerzy

Winnice