poledwiczki wieprzowe

1. Data: 2001-04-05 10:58:04

Temat: poledwiczki wieprzowe
Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Co mozna z nich zrobic smacznego?
Dzieki za pomysly.
Ania

1. Data: 2001-04-05 11:04:59

Temat: Re: poledwiczki wieprzowe
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:9ahiib$l6h$1@news.tpi.pl...
> Witam!
> Co mozna z nich zrobic smacznego?

1. pokroić na drobniutkie frędzelki i z takowych uczynić jakąś
chińszczyznę...
2. Pokroić na plastry około 1cm. Podawać, że rozbijamy - znaczy rozbić
delikatnie i panierować jak schabowe i usmażyć mini kotleciki... Można też
maczać w cieście takim jak na lane kluseczki i smażyć.
3. Włożyć w jakowąś marynatę na kilka godzin i upiec wieczorem na grillu do
jakiegoś mniamniecznego piwka... Uwaga - dzieci bardzo poważają polędwiczki
z grilla, bo nawet niewprawny grillownik nie zrobi z nich podeszwy...

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-04-05 11:17:44

Od: "Marta" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@p...onet.pl>

> Co mozna z nich zrobic smacznego?
> Dzieki za pomysly.

Zrobiłam kiedyś z porem i pomarańczami.
Tzn. podsmażyłam pokrojone na kawałki polędwiczki (chyba lepiej na oleju niż
smalcu i nie żałować), dodałam pokrojone w zapałkę pory - krótko podsmażyła,
posypałam pieprzem i odrobiną soli. Dodałam pokrojone na pół ząbki
pomarańczy - ja nawet nie obierałam z tych cienkich skórek, ale w wersji
oficjalnej chyba lepiej to zrobić. Chwilkę jeszcze mieszając podsmażyłam i
gotowe.
Acha! Dobre z makaronem - spiralki.
Marta

1. Data: 2001-04-05 20:35:17

Od: "Biala" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja rozkrawam polędwiczkę w ten sposób, że robi się z niej spory plaster,
solę, pieprzę i z jednego brzegu układam wcześniej ugotowane suszone śliwki.
Następnie zawijam i zawiązuję nicią. Piekę zawinięte w folię aluminiową w
miarę szczelnie w piekarniku na 200 stopni około 1,5 godz. Można jeść na
zimno i na ciepło. Aha! Przed podaniem kroję na plastry. Miodzio!!!!!>

Witam
dieta Kayi, ostatni dzien... poradzcie
test
Jajka faszerowane