Re: polewa z czekolady

From: Magdalena Bassett <i...@b...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: polewa z czekolady
Date: Thu, 14 Feb 2008 09:41:36 -0800

Theli wrote:
> [...]

Jesli roztopisz sama czekolade i nia polejesz, bedziesz miala twarda,
krucha powierzchnie. Jesli polaczysz czekolade pol na pol wagowo ze
smietanka kremowka, otrzymasz albo polewe na cieplo, albo na zimno gesty
krem, ktory mozna troche ubic. Ja robie tak: doprowadzic smietanke do
wrzenia, zdjac z ognia, wymieszac z czekolada, az bedzie zupelnie
gladkie. Podzielic na pol. Gdy wystygnie, polowe ubic recznym mikserem
przez minute, zeby rozluznic krem. Druga polowe rozpuscic w cieple, albo
w mikrofali. Gestym kremem przelozyc dwa krazki ciasta czekoladowego, a
roztopiona polowa polac wierzch.

Jesli chcesz przepis na doskonale ciasto czekoladowe, latwe, i zawsze
wychodzace, polecam moje "Ciasto czekoladowe z wrzatkiem", ktore jest w
archiwach.

Magdalena Bassett