policja bije kulawych

1. Data: 2008-02-15 14:17:44

Temat: policja bije kulawych
Od: "JJR" <j...@u...wroc.ANTYSPAMpl> szukaj wiadomości tego autora

14.html

Zobaczcie też koniecznie ten filmik z linku, mocna sprawa. Dwa żebra
gościowi złamali.

--
pzdr,
Jędrzej

"Leżałem w ubraniu na łóżku i myślałem o tym, że stoją tu różne meble, leżą
książki, wiszą obrazy, ale to wszystko nie ma sensu. Ja też tu leżę i też
nie mam sensu." Tadeusz Różewicz

Zwijasz? www.zwijaj.pl

2. Data: 2008-02-17 12:07:33

Temat: Re: policja bije kulawych
Od: "Jerzy" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JJR" <j...@u...wroc.ANTYSPAMpl> napisał w wiadomości
> http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,49298
14.html

> Zobaczcie też koniecznie ten filmik z linku, mocna sprawa. Dwa żebra
> gościowi złamali.

To jeszcze nie jest cała prawda o wymarzonym kraju dla wielu z Palski . Cała
prawda jest o wiele gorsza - życze powodzenia ew. emigrantom

3. Data: 2008-02-17 12:41:13

Od: Adam <N...@s...w.google> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17-02-2008 o 13:07:33 Jerzy <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> U?ytkownik "JJR" <j...@u...wroc.ANTYSPAMpl> napisa? w wiadomo?ci
14.html

> To jeszcze nie jest ca?a prawda o wymarzonym kraju dla wielu z Palski .
> Ca?a
> prawda jest o wiele gorsza - ?ycze powodzenia ew. emigrantom

A przyszła wam do głowy myśl, że za przekroczenie prędkości nie trafia się
na komisariat? A przyszła wam do głowy myśl, że bywają i tacy, którzy na
przykład potrafiliby by zawołać:

- A co mi glino zrobisz? Nic mi nie zrobisz, bo ja jestem kaleka!

Albo jeszcze i naubliżać, i że może to trafić na zły dzień gliniarza...

To oczywiście nie tłumaczy zachowania, ale z pewnością je wyjaśnia. A
wiemy wszyscy, że tacy mądrale są wśród nas, że wydaje im się, że im
wszystko wolno bo są kalekami.

Wziąwszy pod uwagę powszechną polityczną poprawność w USA i szkolenia
policjantów, które są obowiązkowe, skłaniałbym się raczej ku wyjaśnieniu,
które podałem.

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi
Jeśli poczekasz do października z robieniem żartów prima aprilisowych to
napewno uda ci się złapać większą liczbę ludzi

4. Data: 2008-02-17 16:42:03

Od: "Jerzy" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <N...@s...w.google> napisał w wiadomości

> [...]
> Jeśli poczekasz do października z robieniem żartów prima aprilisowych to
> napewno uda ci się złapać większą liczbę ludzi

A ja mimo wykształciuchostwa przyznaje, ze nie rozmumiem wywodu w kontekście
zdarzenia . Nie wiem czemu może opuściłem jakiś wykład logoki ?
Nie wiem czy Sz.Pan Adam jest za czy przeciw

5. Data: 2008-02-17 17:53:41

Od: Adam <N...@s...w.google> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17-02-2008 o 17:42:03 Jerzy <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> A ja mimo wykszta?ciuchostwa przyznaje, ze nie rozmumiem wywodu w
> kontek?cie
> zdarzenia . Nie wiem czemu mo?e opu?ci?em jaki? wyk?ad logoki ?
> Nie wiem czy Sz.Pan Adam jest za czy przeciw

A co tu jest do rozumienia?

Sprawa jest prosta - WYDAJE NAM SIĘ, że wiemy jak było, a tak naprawdę to
wiemy, co się wydarzyło na komisariacie, przy czym nie wiemy nic z tego,
co było powiedziane oraz z tego, co się stało przedtem.

Ja twierdzę, że ten inwalida mógł w sposób złośliwy prowokować policjantów.

6. Data: 2008-02-17 18:02:52

Od: "Chudy" <chuudy[nospam]@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ja twierdzę, że ten inwalida mógł w sposób złośliwy prowokować
> policjantów.

hmm, i to wg. Ciebie pozwalało im zachowac się w sposób zarejestrowany przez
kamerę? Dla mnie stanowczo - NIE!
pzdrw
Tomek

7. Data: 2008-02-17 18:47:54

Od: "JJR" <j...@u...wroc.ANTYSPAMpl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chudy" <chuudy[nospam]@poczta.fm> napisał w wiadomości

> hmm, i to wg. Ciebie pozwalało im zachowac się w sposób zarejestrowany
przez
> kamerę? Dla mnie stanowczo - NIE!

Tyle że Adam wcale nie twierdził że pozwalało. Napisał że wyjaśnia, ale nie
usprawiedliwia.

Podobnie jak ja wcale nie pisałem że policjantka nie miała żadnego powodu.
Może i miała - ale ja podałem tylko fakty, nie interpretowałem.
Czytajmy ze zrozumieniem, będzie się wszystkim łatwiej żyło :)

--
pzdr,
Jędrzej

Małpy również zaprzeczyły, jakoby minister edukacji pochodził od nich.

Zwijasz? www.zwijaj.pl

8. Data: 2008-02-17 18:51:00

Od: Adam <N...@s...w.google> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17-02-2008 o 19:02:52 Chudy <"chuudy[nospam]"@poczta.fm> napisał(a):

> U?ytkownik "Adam" <N...@s...w.google> napisa? w wiadomo?ci

> hmm, i to wg. Ciebie pozwala?o im zachowac sie w sposób zarejestrowany
> przez
> kamere? Dla mnie stanowczo - NIE!

A czy ja to powiedziałem? Warto czytać ze zrozumieniem.

9. Data: 2008-02-17 19:14:16

Od: "Chudy" <chuudy[nospam]@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Czytajmy ze zrozumieniem, będzie się wszystkim łatwiej żyło :)

OK. Skoro w naszych wypowiedziach taki nacisk Obaj kładziecie na czytanie ze
zrozumieniem, to pozwolę sobie jeszcze zwrócić uwagę na czytanie z
uwzględnieniem znaków interpunkcyjnych, bo to również ułatwi nam rozmowę. Na
końcu mojej wypowiedzi stoi jak byk znak zapytania, prawda? Czyli ja ze swej
strony nie użyłem stwierdzenia, że Adam zgadza się z przedstawioną przez
siebie samego hipotezą, tylko pytałem czy się pod nią podpisuje.
Panowie, czytajmy ze zrozumiemien, bo najwyraźnie to rzeczywiście ułatwi nam
wszystkich życie.
A wracając do meritum sprawy. Adamie, zgadzasz się z tym, że policjant
zarejestrowany na filmie, przy założeniu że został werbalnie sprowokowany
przez ON, miał prawo tak się zachować, czy też powinien umieć sobie radzić w
takich sytuacjach i trzymać nerwy na wodzy?
pozdrawiam
Tomek

10. Data: 2008-02-17 20:32:19

Od: "JJR" <j...@u...wroc.ANTYSPAMpl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> strony nie użyłem stwierdzenia, że Adam zgadza się z przedstawioną przez
> siebie samego hipotezą, tylko pytałem czy się pod nią podpisuje.

Oczywiście, a Palikot też tylko zadawał pytanie. Wszystko jasne :)

--
pzdr,
Jędrzej

"Różnica między mądrością a inteligencją polega na tym, że inteligentny
człowiek wyjdzie z takiej sytuacji, w jakiej mądry nigdy się nie znajdzie"

Zwijasz? www.zwijaj.pl

Prawa do publikacji
dialog
dofinansowanie łaziienki
Moto-trójkołowce
podwyzka minimum 6,5% rent i emerytur w marcu