politechnika częstochowska

1. Data: 2001-02-04 17:46:52

Temat: politechnika częstochowska
Od: "Axel D." <a...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

szukam kierunku na studiach zaocznych na którym mało się uczy
.Słyszałem że jest taki kierunek tylko niewiem jaki ,oczekuje
żetelnych informacji bo niechce mi się uczyć a chciał bym mieć
przynajmniej inżniera .

as.k

1. Data: 2001-02-04 20:33:07

Temat: Re: politechnika częstochowska
Od: "Piotr K." <p...@l...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

A po co chcesz w takim razie studiować???
Piotr K.

Axel D. napisał(a) w wiadomości: <3...@f...com.pl>...

1. Data: 2001-02-05 07:43:41

Od: "Asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Axel D." <a...@f...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> .Słyszałem że jest taki kierunek tylko niewiem jaki ,oczekuje
> żetelnych informacji bo niechce mi się uczyć a chciał bym mieć

To idź na jakąś prywatną uczelnię (tylko sprawdź czy mają uprawnienia
wydawania dyplomów, po aferze ze Słupska sprzed ponad pół roku to nie jest
już takie pewne, że szkoła która ma w nazwie "wyższa" oferuje coś więcej niż
kursy po 4 k zł za semestr).
Prace zaliczeniowe kupisz. Jak będziesz wnosił czesne, nie wywalą cię.

Asmira

1. Data: 2001-02-05 10:11:58

Od: "Sławomir Nowakowski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę, że w większości przypadków wymagają jednak podstawowej znajomości
zasad ortografii.
_________________
pozdrawiam
Slawek Nowakowski

1. Data: 2001-02-06 19:33:57

Od: "Przemek" <c...@d...alter.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>.Słyszałem że jest taki kierunek tylko niewiem jaki ,oczekuje
>żetelnych informacji bo niechce mi się uczyć a chciał bym mieć

w podstawówce też chyba był niski poziom na polskim, co? ;-)
Nie wydaje mi się, żeby to był dobry pomysł - już wystarczy tych nowych
zbierających za nic kasę prywatnych uczelni - niiedługo większość ludzi
będzie miała wyższe wykształcenie (ale na dobrą sprawę tylko na papierze)

1. Data: 2001-02-07 07:36:12

Od: "Axel D." <a...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Axel D." wrote:

> [...]
> .Słyszałem że jest taki kierunek tylko niewiem jaki ,oczekuje
> żetelnych informacji bo niechce mi się uczyć a chciał bym mieć

Witam!
Ten tekst powyzej nie zostal napisany przeze mnie lecz przez chlopaka
mojej siostry, ktory uzywal mojego konta. Jemu chyba chodzilo o to, ze
musi miec inzyniera aby uzyskac uprawnienia budowlane - na
budownictwie to sie chlopak dobrze zna.
Kiedy jednak przeczytalem jakie bledy narobil to az strach pomyslec co
on wypisze na maturze a ma w tym roku...

Apropo uczelni - tym razem pytanie ode mnie. Ja z kolei chcialbym
studiowac hobbystycznie - nie zalezy mi na tytulach.
Czy sa jakies kierunki zaoczne, na ktorych moglbym studiowac
poligrafie, dtp albo astronomie - wiem, to ostatnie moze troche
smieszyc, ale mnie interesuja takie rzeczy, wiec z nauka nie byloby
problemow.
Moze ktos z Was zna takie uczelnie. Z gory dzieki za propozycje.

Axel D.
--
/ /_____\ \ Axel D. mailto:a...@f...com.pl ICQ #41878522 ]

pozdrowienia