politechnika warszawska

1. Data: 2017-08-30 21:01:05

Temat: politechnika warszawska
Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

takie pytanko:

dlaczego na politechnice warszawskiej najtrudniejsze wykłady prowadzone
są rano - w godzinach 7-9:00?

pytanie statystyczne: czy ludzki mózg to w ogóle funkcjonuje w tych
godzinach?

"bo może ja jestem jakiś inny?"

czy wprowadzenie wykładów w godzinach 4-7:00 zwiększyła by odsetek
abiturientów głosujących na unię europejską? i jednocześnie
wyeksterminowała naszych najlepszych przyszłych pracowników?

2. Data: 2017-08-31 10:19:37

Temat: Re: politechnika warszawska
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dlaczego na politechnice warszawskiej najtrudniejsze wykłady prowadzone są
> rano - w godzinach 7-9:00?

Serio? Ktoś ma fizia w głowie.

> pytanie statystyczne: czy ludzki mózg to w ogóle funkcjonuje w tych
> godzinach?

Skoro żyjesz to funkcjonuje.

> czy wprowadzenie wykładów w godzinach 4-7:00 zwiększyła by odsetek
> abiturientów głosujących na unię europejską?
Pewnie z głupoty tak.

>i jednocześnie wyeksterminowała naszych najlepszych przyszłych pracowników?

Pewnie tak. Ale to nie jest pewne.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

3. Data: 2017-09-04 18:47:36

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On Wednesday, August 30, 2017 at 9:01:10 PM UTC+2, wół, wół roboczy, wół dojno
roboczo obronny 'POPIS/EU wrote:
> takie pytanko:
>
> dlaczego na politechnice warszawskiej najtrudniejsze wykłady prowadzone
> są rano - w godzinach 7-9:00?

Bo trudne wykłady prowadzone sa przez ludzi mądrych bądź starych.

Mądrym przydziela się rano, aby się na wykładzie obudzili i czas
aktywny intelektualnie przeznaczyli na pacę badawczą.
Starzy mają bezsennośc i sami chcą mieć to rano.

> pytanie statystyczne: czy ludzki mózg to w ogóle funkcjonuje w tych
> godzinach?

Nie, dlatego pomiędzy 7 i 9 rano ludzie, którey są w pracy
nie mogą do niej trafić lub umierają przez brak oddechu.

> "bo może ja jestem jakiś inny?"

Tak.

> czy wprowadzenie wykładów w godzinach 4-7:00 zwiększyła by odsetek
> abiturientów głosujących na unię europejską? i jednocześnie
> wyeksterminowała naszych najlepszych przyszłych pracowników?

Nie.

4. Data: 2017-09-04 20:20:42

Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"błądzicie!" "błądzicie!" "błądzicie!" [R]

no to może pomogę: czy te godziny mają jakiś związek z falą i trepami?

5. Data: 2017-09-05 09:36:14

Od: "szczepan bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]

aktywny intelektualnie przeznaczyli na pacę badawczą.
Starzy mają bezsennośc i sami chcą mieć to rano.

<W Hameryce starych wysyla sie na delegacje sluzbowe tak dlugo az poprosza o
emeryture.
< U nas Glinski proponuje dla takich stan spoczynku zamiast emerytury.

< A madrzy co prowadza prace badawcze to sa w tajnych osrodkach a nie na PW
czy UW.
S*

---
Ta wiadomosc zostala sprawdzona na obecnosc wirusow przez oprogramowanie antywirusowe
Avast.

6. Data: 2017-09-05 17:58:21

Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ze 20 lat temu w tv pokazywali szczura z wszczepionymi do mózgu
elektrodami który łaził jak mu sterujący z laptopa kazał... jako
ciekawostkę podano, że taki szczur może łazić bez jedzenia nawet 48
godzin...

tak jako ciekawostka - na jakim etapie mogą być teraz?

7. Data: 2017-09-07 21:00:44

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczur w międzyczasie zdechł.

8. Data: 2017-09-07 21:02:10

Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szczur w międzyczasie zdechł.

pewnie tak, doświadczenie podpowiada mi, że się przenieśli na coś
innego... zapewne na oglądaczy tvn prawdopodobnie... oj, będzie się
działo...

9. Data: 2017-09-07 21:02:52

Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ciekawe czy są jakieś fajne ksiązki o mózgu?

podobno emocje są proste,

to może o raczku?
Wada krótkowzroczności - wykazanie kłamstwa na jej temat
higiena w gabinecie lekarskim
Ile maksymalnie krwi może pobrać pielęgniarka na 1 badanie?
mózg