półpasiec :-((((

1. Data: 2006-07-06 18:36:28

Temat: półpasiec :-((((
Od: "Grek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest gorące latao a ja łapłem półpaśca,

słyszałem że osoby mające półpasiec nie mogą się opalać nawet do roku czasu,
bo może być nawrót choroby,

czy to prawda?

pozdr
Grek

2. Data: 2006-07-06 19:49:39

Temat: Re: półpasiec :-((((
Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> Jest gor?ce latao a ja łapłem półpa?ca,
>
> słyszałem że osoby maj?ce półpasiec nie mog? się opalać nawet do roku czasu,
> bo może być nawrót choroby,
>

> czy to prawda?

witaj,

mialem polpasca prawie rok temu. Lekarz zabronil mi sie opalac przez
juz w tamtym sezonie (wlasnie w lipcu podlapalem), wiec na slonce wyszedlem
dopiero niedawno..

natomiast pytanie - czy dostalas od razu leki przeciwwirusowe?
u mnie niestety diagnoza byla bardzo pozna (choc u lekarza bylem wczesnie,
ale nie rozpoznal), potem mialem wizyte na ostrym duzyrze (tutaj juz
rozpoznanie bylo, ale lekarstw przeciwwirusowych nie dostalem), potem
mialem trzecia wizyte u dermatologa (z powodu wysypki), ktora dopiero
przepisala mi leki przeciwwirusowe (heviran o ile pamietam) ale bylo
juz za pozno - w koncu nastepnej nocy po wizycie u lekarza przyjechalo
pogotowie - mialem bardzo duze bole glowy, w koncu wymiotowalem.
Niestety skonczylo sie to wszystko wirusowym zapaleniem opon mozgowych
i pobyt w szpitalu zakaznym, czego nie zycze, ale mam nadzieje, ze
poprawne leki dostalas..

Sierp

3. Data: 2006-07-10 18:15:04

Od: "Grek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> natomiast pytanie - czy dostalas od razu leki przeciwwirusowe?
dostałem od razu zastrzyk + receptę na heviran (nazwy dokładnej nie
pamiętam, bo już nie biorę - skończyło się po tygodniu)

> u mnie niestety diagnoza byla bardzo pozna (choc u lekarza bylem wczesnie,
u mnie diagnoza po 3-4 dniach

reszta mnie ominęła, ale ciekaw jestem dlaczeg nie mogę się opalać, i czy
nie mogę opalać tego miejsca, czy w ogóle się nie mogę opalać

a co z plażą - mogę się kąpać?

pozdr

sekcja zwlok.
nowotwory złosliwe a wiek