pólpasiec- zawsze boli?

1. Data: 2007-02-09 20:04:19

Temat: pólpasiec- zawsze boli?
Od: "sibia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam was,

mam krótkie pytanie, moejmu chłopkaowi wyszły na boku takie wybrzuszenia,
czewrone,jak dla mnie wyglada jak pólpasiec (tylko a podstawie doświadczen i
zdjec w necie:) ) jednkże boli go i toche swedzi tylko jak dotyka, co mi do
pólpasca nie pasuje gdyz wszedzie wyczytalam ze twarzysza mu ostre bóle? czy
tak zawsze jest?

Wiola

2. Data: 2007-02-09 20:12:17

Temat: Re: pólpasiec- zawsze boli?
Od: Tomasz Wysocki <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

sibia wrote:
> [...]
> pólpasca nie pasuje gdyz wszedzie wyczytalam ze twarzysza mu ostre bóle? czy

Ja mam obecnie półpaśca i na początku bolała mnie tylko ta "rana" co się
od niego robi. Dopiero teraz mnie boli połowa klatki piersiowej. Jeśli
to faktycznie półpasiec to niech jak najszybciej uda się do lekarza,
najlepiej dermatologa. Czym szybciej się zacznie to leczyć, tym lepiej.

--
Pozdrawiam, Tomasz Wysocki

3. Data: 2007-02-10 16:26:36

Od: KM <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

sibia napisał(a):
> [...]
> pólpasca nie pasuje gdyz wszedzie wyczytalam ze twarzysza mu ostre bóle? czy

Choroby książek nie czytają..., to złota i mądra zasada.
Bóle przy półpaścu bywają różne. Może być tylko niewielkie pieczenie i
swędzenie.

4. Data: 2007-02-11 11:32:28

Od: "sibia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sibia" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam was,
>
> mam krótkie pytanie, moejmu chłopkaowi wyszły na boku takie wybrzuszenia,
> czewrone,jak dla mnie wyglada jak pólpasiec (tylko a podstawie doświadczen

Mieliscie racje, nie usi bolec, a to faktycznie polpasiec tyko w
nałagodniejszej formie. Zdzwił mnie natomiast fakt, że lekarz stwierdził, iz
przejdzie jak katar i wiyta była nawet niekonieczna...

pozdr.
Wiola

Re: pomocy - cos mnie zjada (wirus, pasozyt, bakteria?), ciagle jakies nowe problemy - ktos poradzi? [dlugie]
odchudzanie
Maść na blizny? jaka?
Zab mleczny....usunac???
Alkohol a tabletki