pomoc w XXX anioł

1. Data: 2006-07-12 08:24:39

Temat: pomoc w XXX anioł
Od: "magdalena kaim" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja mama jest w trakcie robienia tego Aniolka stojącego nad dziecmi:
gobleni.info.bg/Weihler/RELIGIOZNI/religiozni.htm, ale ma problem ze
schematem. Wyszywa go DMC, ale nie zgadzają jej się xxx porównując ze
schematem.
Tzn.na schemacie jest jeszcze raz taka liczba kratek niż pozostaje na
płótnie. Problem jest tylko z częściami ciała.Pozostała część jest O.K.Czy to
są krzyżyki z łączonymi nitkami, czy jak? Bo ja tego nie rozumiem...aż takim
specem nie jestem!!!
Proszę o pomoc.
Magda z Zielonej Góry.

2. Data: 2006-07-12 10:25:54

Temat: Re: pomoc w XXX anioł
Od: "Olgasw" <olgasw@WYTNIJ_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magdalena kaim" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> płótnie. Problem jest tylko z częściami ciała.Pozostała część jest O.K.Czy
> są krzyżyki z łączonymi nitkami, czy jak? Bo ja tego nie rozumiem...aż

Nie za bardzo rozumiem o co Ci chodzi ...(z tym ze wyszywa nicmi DMC),
jednakze:
1. Czesto w schematach Wiehlera twarze/rece sa bardziej szczegolowo
rozpisane na wzorze niz reszta obrazu. Pewnie na jakims fragmencie np.
twarzy na samej gorze masz np. 4 kratki wzoru - a w schemacie calosci (tej z
wycietymi miejscami na ten fragment) sa 2 wolne kratki...
Nie wiem czy zamieszalam... ale jezeli o to chodzi - to sa dwa wyjscia...
1. albo kupujesz specjalna kanwe (chyba nazywa sie dwunitkowa)
2. albo na kanwie np. aida - czesci twarzy wyszywasz jako cwiartke kratki...
wygodniejszy jest sposob 1.
Mam nadzieje ze Twoja mama jeszcze nie zaczela tej robotki...
Pozdrawiam
Olgasw

3. Data: 2006-07-12 15:34:11

Od: "Krystyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Magda z Zielonej Góry.
>

> Sądzę, że Olgasw ma rację i części ciała będą wykonywane czterema krzyżykami
na jednym polu. Sama wykonywałam takie obrazy. Chcąc ci pomóc ściągnęłam ten
schemat (żeby zobaczyć dokładniej na czym polega) ale niestety aby go otworzyć
ponieważ trzeba hasła, którego nie mam.

4. Data: 2006-07-12 20:14:43

Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.solaria.online.bg/gobelins/index.html sądze ze chodzi ci o ten
sposób haftowania.....tutaj masz pokazane jak to wyglada,wprawdzie to
Solaria ale chyba o ten sposób Ci chodzi.

Pozdrawiam z Krakowa

5. Data: 2006-07-13 08:19:50

Od: "magdalena kaim" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesteście Wielkie!!! Dziękuję za pomoc.
Ale nadal mam problem, bo moja mama już prawie kończy z wyjątkiem tych części
ciała...
A może jakiś link, bym mogła podpatrzyć jak to robią facowcy? Te cztery
krzyżyki w jednym polu. Ale po polsku.

6. Data: 2006-07-16 21:07:52

Od: "alicja xyz" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy to pomoże ale ja powiem tak: całość do tej pory była wyszywana
dużymi krzyżykami, a teraz twarz i ręce należy wyszyć malutkimi czyli w
miejsce jednego x trzeba zrobić cztery

Pozdrawiam Ala

filo di scozia -używacie?
menandry [ frywolitki ]
Moge sie pochwalić ????
[szydełko]sukienka "gothic"
Poznań - zdjęcia z czerwcowego spotkania