pomoc w rozszyfrowaniu

1. Data: 2005-08-25 16:42:57

Temat: pomoc w rozszyfrowaniu
Od: "Dariusz Karbowy" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam prośbę, otóż chciałbym aby ktoś pomógł mi w rozszyfrowaniu
składników recepty. Recepta jest niestety opisana niezbyt czytelnym dla mnie
pismem. Pod podanym linkiem znajduje się skan z etykiety wraz z opisaną
recepta. Z góry dziękuję za pomoc.

http://republika.pl/dkarbowy/rp.JPG

--
___________________
Pozdrawiam: Dariusz Karbowy

2. Data: 2005-08-25 17:48:20

Temat: Re: pomoc w rozszyfrowaniu
Od: Michcio <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam prośbe, otóz chcialbym aby ktoś pomógl mi w rozszyfrowaniu
> skladników recepty. Recepta jest niestety opisana niezbyt czytelnym
> dla mnie pismem. Pod podanym linkiem znajduje sie skan z etykiety wraz
> z opisaną recepta. Z góry dziekuje za pomoc.
>
> http://republika.pl/dkarbowy/rp.JPG
ichtyoli 2,0
sulfur ppti 3,0
zincii
talcum aa 20,0
glicerini 10,0
spir. vini 70 ad 100,0

--
pozdrawiam ;-)
Michcio

nie kloc sie z idiotami - sciagna cie na swoj poziom i pokonaja doswiadczeniem ...

3. Data: 2005-08-26 17:16:40

Od: "Magnezja" <K...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michcio" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

> ichtyoli 2,0
> sulfur ppti 3,0
> zincii

A nie zinci oxydati? :> Raczej widac tam wlasnie tlenek cynku napisany
wzorem ZnO. Zreszta nie moglby byc sam cynk w recepcie:D.

Rowniez pozdrawiam:).
Mag.

4. Data: 2005-08-26 17:48:20

Od: "taugusty" <t...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magnezja" napisala:

---ciach---

> A nie zinci oxydati? :> Raczej widac tam wlasnie tlenek cynku napisany
> wzorem ZnO. Zreszta nie moglby byc sam cynk w recepcie:D.
>
> Rowniez pozdrawiam:).
> Mag.

Zdecydowanie popieram. Proponuje tez ostroznosc w spozadzaniu tego pudru
plynnego, zeby z ichtiolu nie zrobil sie paskudny "glut".

Pozdrawiam :)
taugusty

5. Data: 2005-08-27 06:35:50

Od: Michcio <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie zinci oxydati? :> Raczej widac tam wlasnie tlenek cynku
napisany
> wzorem ZnO.
zgadza sie, skrot myslowy!

> Zreszta nie moglby byc sam cynk w recepcie:D.
otoz to ;-)

--
pozdrawiam ;-)
Michcio

nie kloc sie z idiotami - sciagna cie na swoj poziom i pokonaja doswiadczeniem ...

benzyna farmaceutyczna - nieswiadomi aptekarze ?
które plasty na blizny polecacie?
spermentacja
stazysta
alantan plus czy linomag?