pomoc w wyborze blendera

1. Data: 2006-07-11 17:53:39

Temat: pomoc w wyborze blendera
Od: "piotr" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

podpowiedzcie jaki blender wybrać ????
googlowałem trochę i wypowiedzi były skierowane na Brauna ; czy to dobry
wybór ?
czy tylko braun ma metalową końcówkę ?
zależy mi na trwałości końcówki ( czy te metalowe to bajer czy jednak warto
doinwestować )

2. Data: 2006-07-11 20:18:03

Temat: Re: pomoc w wyborze blendera
Od: hmmm <k...@I...com> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 11 Jul 2006 19:53:39 +0200, "piotr" <p...@i...pl>
napisal/a:

> [...]
>czy tylko braun ma metalową końcówkę ?
>zależy mi na trwałości końcówki ( czy te metalowe to bajer czy jednak warto

ja mam tego brauna:
http://www.allegro.pl/item114127386_braun_mr_6550_mb
chc_profesjonalna_moc_.html

z metalową końcówką (dziś nie pamiętam czemu bałam się plastiku, chyba
poszło o możliwość zarysowań i przebarwień); kruszarka do lodu jest
niezastąpiona w te upały, u nas działa codziennie. 50 ml espresso,
skruszony lód, mleko. i to by było na tyle ;-)

--
hmmm na op pl

3. Data: 2006-07-11 21:06:28

Od: Tatiana <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Jul 2006 19:53:39 +0200, Waćpanna lub waćpan piotr, w
wiadomości <news:e90oni$7d7$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> [...]
> czy tylko braun ma metalową końcówkę ?
> zależy mi na trwałości końcówki ( czy te metalowe to bajer czy jednak warto

ja mam plastik i żałuje, że nie dozbierałam do metalowej
naprawdę jest lepsza, obserwuję u koleżanki - bardziej wytrzymała etc.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

4. Data: 2006-07-11 22:07:48

Od: "Joanna Gacka" <j...@w...com-media.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hmmm" <k...@I...com> napisał w wiadomości
> [...]
> niezastąpiona w te upały, u nas działa codziennie. 50 ml espresso,
> skruszony lód, mleko. i to by było na tyle ;-)

potwierdzam dodając tylko że plastikowa koncowka swietnie się spisuje też
zarówno także :)

z tym ze do cięższych ciast niż biszkopt to już jednak coś innego trzeba...

JG

5. Data: 2006-07-13 07:56:01

Od: BoBas <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

piotr napisał(a):
> [...]
> czy tylko braun ma metalową końcówkę ?
> zależy mi na trwałości końcówki ( czy te metalowe to bajer czy jednak warto

My mamy Brown'a od ponad roku. Zestaw kosztowal okolo 160 zl - jeden z
mniejszych i prostszych. Posiada ubijaczke do piany (bardzo sie
przydaje) + wysoki pojemnik z przykrywka oraz pojemnik do rozdrabniania.

Super sprawa. Bardzo czesto zona go uzywa i sobie go chwali. Mowi ze
jest niezastapiony. Nie ma duzo do mycia. Super.

6. Data: 2006-07-15 13:41:12

Od: "DJ" <b...@t...jest.fajnie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

> ja mam plastik i żałuje, że nie dozbierałam do metalowej
> naprawdę jest lepsza, obserwuję u koleżanki - bardziej wytrzymała etc.

Potwierdzam. Też kupiłem plastik i trochę żałuję - przebarwia się i nie
wygląda to estetycznie. Ale ogólnie blender superpraktyczny.

Pozdr
DJ

7. Data: 2006-07-16 19:20:11

Od: Tatiana <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Jul 2006 15:41:12 +0200, Waćpanna lub waćpan DJ, w wiadomości
<news:44b8e7bf$0$22598$f69f905@mamut2.aster.pl> zawarł, co następuje:

> Potwierdzam. Też kupiłem plastik i trochę żałuję - przebarwia się i nie
> wygląda to estetycznie. Ale ogólnie blender superpraktyczny.

Mnie się nie przebarwia, nawet po marchewce - trzeba szybko myć po użyciu
:) Ale brakuje mi tej stalowej końcówki do lodu i takich tam twardszych
zawodników.

8. Data: 2006-07-20 09:58:05

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

BoBas napisał(a):

> My mamy Brown'a od ponad roku. Zestaw kosztowal okolo 160 zl - jeden z
> mniejszych i prostszych. Posiada ubijaczke do piany (bardzo sie
> przydaje) + wysoki pojemnik z przykrywka oraz pojemnik do rozdrabniania.

Ja tez mam Brauna i jest rewelacyjny, ma metalowe koncówki i mozna go
myc w zmywarce. Załuje, ze przyoszczedziłam i nie kupiłam z patentem do
kruszenia lodu, no ale trudno

--

Gosia

9. Data: 2006-07-21 08:31:48

Od: Tatiana <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 Jul 2006 11:58:05 +0200, Waćpanna lub waćpan Gosia Plitmik, w
wiadomości <news:e9nk3e$qic$4@news.onet.pl> zawarł, co następuje:

> Ja tez mam Brauna i jest rewelacyjny, ma metalowe koncówki i mozna go
> myc w zmywarce. Załuje, ze przyoszczedziłam i nie kupiłam z patentem do
> kruszenia lodu, no ale trudno

O własnie. Sknery jesteśmy :)
Tzn. ja potrzebowałam "na zaraz" więc kupiłam za tyle ile miałam, ale
wzdycham do takiego full wypas :)

10. Data: 2006-07-21 10:03:00

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tatiana napisał(a):

> O własnie. Sknery jesteśmy :)
> Tzn. ja potrzebowałam "na zaraz" więc kupiłam za tyle ile miałam, ale
> wzdycham do takiego full wypas :)

Tez musiałam miec na juz. Wiedziałam , ze skonczy się zalem za tym
wypasionym, a teraz szkoda, no bo jeden juz jest;-)

--

Gosia

Kac gigant
Menu