pomoc w załozeniu dzialalnosci ? [OT]

1. Data: 2005-02-02 10:09:33

Temat: pomoc w załozeniu dzialalnosci ? [OT]
Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
szukam wszelkich stowarzyszen wspierających rozwój kobiet ,zakładanie i
współfinansowanie ich dzialalnosci przez Unię .
macie jakies namiary?
pzdr
p.

2. Data: 2005-02-02 10:30:31

Temat: Re: pomoc w załozeniu dzialalnosci ? [OT]
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> witam
> szukam wszelkich stowarzyszen wspierających rozwój kobiet ,zakładanie i
> współfinansowanie ich dzialalnosci przez Unię .
> macie jakies namiary?

W ostatnich Wysokich Obcasach było coś na ten temat - był wywiad z M.Środą.
Ale przyznaję, że nie czytałam, więc nie wiem czy były jakieś namiary.

pozdr

Monika

3. Data: 2005-02-02 10:57:04

Od: "Neokaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szukam wszelkich stowarzyszen wspierających rozwój kobiet ,zakładanie i
> współfinansowanie ich dzialalnosci przez Unię .

Najwięcej rzetelnych informacji uzyskasz w Urzędzie Marszałkowskim dla
Twojego województwa w tak zwanym Punkcie Konsultacyjnym. Jeżłi chcesz
zakładać firmę to najbardziej atrakcyjne jest dla Ciebie działanie 2.5 ZPORR
gdzie można dostac do 5000 euro bezzwrotnej dotacji inwestycyjnej i opłatę
obowiązkowych składek ( 700 zł miesięcznie) przez pól rok a nawet przez rok.
Działaj szybkow niektórych województwach program już ruszył !! Powodzenia

Kaśka

4. Data: 2005-02-02 11:10:04

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżłi chcesz
> zakładać firmę to najbardziej atrakcyjne jest dla Ciebie działanie 2.5 ZPORR

jakies rozszyfrowanie skrótu? :)
dzieki
p.

5. Data: 2005-02-02 11:22:03

Od: "Neokaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżłi chcesz
>
> jakies rozszyfrowanie skrótu? :)
> dzieki

W zakresie ZPORR- czyli Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego
realizowane pewne działania. Jedno z nich oznaczone numer 2.5 nazywa się
"Promocja przedsiębiorczości". Jak wrzucisz to do jakijkolwiek wyszukiwarki
to znajdziesz mnóstwo informacji. Ewentualne szczegóły na priv- zamiast nas
odeślą na inną listę..

Kaśka

6. Data: 2005-02-02 11:23:35

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szukam wszelkich stowarzyszen wspierających rozwój kobiet ,zakładanie i
> współfinansowanie ich dzialalnosci przez Unię .

Jest coś takiego, jak Centrum Promocji Kobiet:
http://www.promocjakobiet.pl/

Zajrzyj w zakładkę: "jak założyć firmę.

Może się przyda.
Wiem też, że organizują kursy i szkolenia wspomagające własne inicjatywy.
Koleżanka korzystała, pomogli jej zbudować biznes plan, ocenić realne koszty
działalności i przypuszczalne dochody, poduczyli w zakresie księgowości itp.
Więc jesli mają siedzibę gdzieś niedaleko Twojego miejsca zamieszkania, to
może uda Ci się skorzystać z ich pomocy.
Sowa

7. Data: 2005-02-02 11:33:20

Od: "Basia Z." <bjz@USUN_TO.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" :

> W ostatnich Wysokich Obcasach było coś na ten temat - był wywiad z
M.Środą.
> Ale przyznaję, że nie czytałam, więc nie wiem czy były jakieś namiary.

Były.
Przypuszczam ze można znaleźć na stronie "Gazety"

W ogóle wywiad mi się podobał. Ani słowa o wiadomej wypowiedzi a sporo o tym
jak mogą sobie radzić kobiety w trudnej sytuacji życiowej.

Podobno sa programy pomocowe skierowane specjalnie do kobiet.

Pozdrowienia.

Basia

8. Data: 2005-02-02 12:40:10

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewentualne szczegóły na priv- zamiast nas
> odeślą na inną listę..

skrobnij cos do mnie na priv -nie moge do ciebie wysłac maila :-/
pzdr
p.

Prawo do ojcostwa?
Co oznaczaja slowa-"tesknie za Toba"??