pomocy!!!

1. Data: 2003-05-16 10:07:27

Temat: pomocy!!!
Od: "Beata Łaszewska - Radwańska" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz niedlugo dzien dziecka i w zwiazku z tym postanowilam uszyc kiecke dla
Barbie. Ma byc falbianiasta i zwiewna i najlepiej rozowa. Z jakiego materialu
najlepiej cos takiego uszyc. Nie mam maszyny i wszystko szyje recznie.
Pomozcie.
Beata

1. Data: 2003-05-16 11:40:46

Temat: Re: pomocy!!!
Od: "Nibylandka" <n...@g...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Łaszewska - Radwańska" <b...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ba2d8v$f35$1@inews.gazeta.pl...
> Juz niedlugo dzien dziecka i w zwiazku z tym postanowilam uszyc kiecke dla
> Barbie.

A to Barbie też obchodzi Dzień Dziecka? ;)

Proponuję zajrzeć na stronę http://www.barbie.bmj.net.pl/ab.htm gdzie
znajdziesz sporo inspiracji w tym temacie :)

Pozdrawiam,

Nibylandka.

1. Data: 2003-05-16 12:27:46

Od: "Beata Łaszewska - Radwańska" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A to Barbie też obchodzi Dzień Dziecka? ;)

Barbie nie, ale moje dziecko tak
Beata

1. Data: 2003-05-16 15:18:17

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Nie ma to jak koronki, rozowiotkie, kiczowate, mozna naszyc koraliki, cekiny,
pajetki...
jesli bywasz w lumpexach radze wybarc jakas bluzke z koronki albo cos wtym
guscie. bnedziesz miala niezle polowanie na kiczowaty materialik. Moja mama dla
mojej Barbie szyla suknie z gorsetami, i przyczepiala symilki, kupowane w
pasmanteriach - -blyszczalo sie, mienilo...
powodzenia!
annaweronika
P. s. Do sukni balowej niezbedna jest torebeczka, albo boa... w pasmanteriach
mozna kupic rozne piorka farbowane...

1. Data: 2003-05-21 13:06:23

Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> powodzenia!
> annaweronika
> P. s. Do sukni balowej niezbedna jest torebeczka, albo boa... w

Ja bym zaczela nie od lumpexow tylko od wlasnej szafy, i to jej
najtajnieszych katow. Na pewno znajdziesz jakas bluzke, spodnice lub kiecke,
ktorej zniszczenie tylko cie ucieszy. A jesli w Twojej szafie nie ma niczego
takiego to pognaj do szafy swojej mamy, przyjaciolek etc. Zdziwisz sie co za
dziwi moga byc poupychane po katach :))

skrzacik

xxx róże-poszukuję
nowy free Maurer-Stroh