pomocy

1. Data: 2004-05-18 12:22:09

Temat: pomocy
Od: "edyta" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś ma schemat z tej strony http://www.stich.ru/moresun.htm nie umiem
jeszcze ściągać dopiero niedawno odkryłam te wspaniałą grupe.Pozdrawiam z
Jeleniej Góry.Czy jest ktoś z moich okolic?

1. Data: 2004-05-18 14:11:10

Temat: Re: pomocy
Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-05-18 14:17:52

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeszcze ściągać dopiero niedawno odkryłam te wspaniałą grupe.Pozdrawiam z
> Jeleniej Góry.Czy jest ktoś z moich okolic?

Po pierwsze sorry wszystkich, że wysłałam "pustą odpowiedź".
Ta strona to dawna Passiflora, ale działa tak samo. Kliknij Download pod
wzorem. Jeżeli pojawi się informacja "Server is busy", to próbuj jeszcze
raz do skutku - proponują pobranie bez czekania, ale za opłatą.
Jeśli pokażą się pola formularza, to w górne wprowadź wymagane informacje, a
zostaniesz zarejestrowana i otrzymasz hasło - pocztą zapewne. Wchodząc potem
na tę stronę, nie wypełniaj już górnych formularzy, tylko wklejaj hasło w
pole dolnego formularza. Kto się rejestrował na Passiflorze, wchodzi na
stare hasło.
Pozdrawiam
Jandulka

1. Data: 2004-05-22 09:00:38

Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś ma schemat z tej strony http://www.stich.ru/moresun.htm nie umiem
> jeszcze ściągać dopiero niedawno odkryłam te wspaniałą grupe.Pozdrawiam z
> Jeleniej Góry.Czy jest ktoś z moich okolic?

Udało mi się ściągnąć wzór,ale może ma ktoś do tego nr nici?
Z góry dziękuje

[Kraków] Pokaz frywolitek 22-23 maja
poszukuję kontaktu
[Inne] Kto zna hiszpanski?