pomocy!

1. Data: 2001-11-25 13:22:42

Temat: pomocy!
Od: "Kasia Orzeł" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Musze polac ciasto lukrem ale nie wiem jak go zrobic a goscie prawie u mych
drzwi prosze pomozcie!
Kasia

1. Data: 2001-11-25 13:33:46

Temat: Re: pomocy!
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia Orzeł" <k...@r...net.eu.org> wrote:

>Musze polac ciasto lukrem ale nie wiem jak go zrobic a goscie prawie u mych
>drzwi prosze pomozcie!

Wklejam post Joli L-L
" LUKIER

Gotuje sie 10 dkg cukru z 3-4 lyzkami wody, caly czas mieszajac
az plyn sie
spieni. Wtedy przestaje sie mieszac i gotuje "syrop" tak dlugo
, az bedzie
splywal z lyzki dlugimi soplami. Tym syropem szybko sie smaruje jeszcze
cieple ciasto. Po wyschnieciu lukier jest bialy.

taki moze byc do piernika

do sznekow...hmmmm drozdzowek:

15 dkg cukru pudru
1 lyzka soku cytrynowego
1 lyzka wody

cukier puder przesiac, utrzec z sokiem i woda, przyrzadzajac
niezbyt rzadka
glazure, posmarowac drozdzowki ."

Jola L-L

1. Data: 2001-11-25 13:34:20

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia Orzeł <k...@r...net.eu.org> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9tqrdb$4g5$...@n...onet.pl...
> Musze polac ciasto lukrem ale nie wiem jak go zrobic a goscie prawie u
mych
> drzwi prosze pomozcie!
> Kasia
powiedz szybko jakie to ciasto to cos dopasujemy

Jola L-L

1. Data: 2001-11-25 13:49:36

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jola L-L" <j...@i...pl> wrote:

>powiedz szybko jakie to ciasto to cos dopasujemy
>
> Jola L-L

..Joluś, a ja tam pod Toba jakis lukier od Ciebie z mojego
archiwum wrzuciłam...Jeżeli uznasz, że coś warto skorygować w
przepisie po podaniu rodzaju ciasta przez solenizantkę Kasię Orzeł
- koryguj....:)

AgataW.

1. Data: 2001-11-25 13:50:09

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AgataW <a...@g...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9tqslo$l8p$...@n...tpi.pl...

> [...]
> archiwum wrzuciłam...Jeżeli uznasz, że coś warto skorygować w
> przepisie po podaniu rodzaju ciasta przez solenizantkę Kasię Orzeł

ojej, to fajnie, ze podalas, bo dziewczyna sie spieszy :))
to jeszcze dodam, ze jakby ciasto z blachy bylo, takie wieksze i mogloby
pachniec lukrem pomaranczowym to mozna

25 dkg cukru pudru
1 sparzona pomarancza
kilka kropli aromatu rumowego
cukier puder utrzec z sokiem pomaranczowym i zapachem rumowym i polukrowac
ciasto, mozna przyozdobic cieniutko obranymi paseczkami skorki pomaranczowej

expresowo Jola L-L

1. Data: 2001-11-25 20:09:30

Od: "Kasia Orzeł" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzieki lukier sie udal goscie zajadali sie ciachem.Jak zwykle nie
zawiedliscie mnie Pozdrawiam wszystkich Kasia

użytkownik "Kasia Orzeł" <k...@r...net.eu.org> napisał w wiadomości
> Musze polac ciasto lukrem ale nie wiem jak go zrobic a goscie prawie u
mych
> drzwi prosze pomozcie!
> Kasia

Witam pysznym kurczakiem, ale jak go upiec?
Zapakuje juz tylko te racuchy i...
creme brulee
o kradzieży tekstów!
i makowiec ukradł!! wstętny elf